Het The Ordinary / Deciem topic

Thanks! Ik kende deze webshop niet, maar de prijzen zijn sowieso lager en met die kortingscode helemaal!

Ik heb dit besteld:

• Squalane Cleanest
  • Glycolic Acid 7% toning solution
  • Natural moisturizing factors + HA
  • High spreadability fluid primer
  • Serum foundation in 1.2N &1.2P (weet niet welke ondertoon ik precies heb, want bij Mac kunnen NC20/NW20 allebei)
  • Niacinamide 10% + Zinc 1% High Strength Vitamin and Mineral Blemish Formula

De AHA + BHA peeling was er helaas niet.

Hebben jullie nog advies gevraagd over TO bij Douglas bv? Of alles online opgezocht.
Zou het ook graag willen gaan gebruiken.

Ik toevallig gisteren bij de douglas. Heb zelf een droge huid en daar wat dingen voor meegenomen:

Serum
Olie voor 's avonds op huid
Dagcreme
Cleanser

Vond dat ik goed geholpen was!

Edit: ik heb trouwens totaal geen verstand van verzorgingsproducten dus mij kun je alles aanpraten. Maar ik had het wel het idee dat ze er veel van wist :blush:

1 like

Ik krijg van niacinamide 10 + zinc 1 helaas puisten (heb gelezen dat meer mensen hier last van hebben), maar ik vind het zo jammer want er zit nog zoveel in het flesje. Mijn vriend of vriendinnen willen het allemaal niet hebben omdat ze bang zijn er ook puisten van krijgen. Nu staat het dus te verstoffen in mijn badkamerkastje

ik heb net met de kortingscode het volgende besteld:

• Niacinamide 10% + Zinc 1%
  • Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG
  • Glycolic Acid 7% Toning Solution
  • 100% Plant-Derived Hemi-Squalane
  • AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution

Nu nog even onderzoek doen naar het beste regime/ de juiste volgorde en dan hopen dat deze producten iets voor mijn huid doen.

1 like

Welke code heb heb jij gebruikt nu dan?

De code werkt niet bij mij. Wilde voor mijn stiefvader producten bestellen

Ik heb niet het topic doorgelezen, maar ik gebruik nu sinds een week hyaluronic acid 2% +B5 serum. Maar ik heb het idee dat het m’n huid alleen maar droger maakt. Op de website van Douglas staan positieve reviews, en dat het wel lang duurt voordat het ingetrokken is. Maar bij mij trekt het heel snel in, en voelt mijn huid stroef aan. Wat is jullie ervaring hiermee?

Ik heb 12x4 gebruikt voor 30% korting en die deed het bij mij gewoon.
Als ik hem nu probeer zou doet hij het bij mij nog steeds @Daelyss

Wat raar, krijg een foutmelding.

Maak je je gezicht wel vochtig voordat je het gebruikt en erna ook weer en dan afsluiten met crème? Hyaluronzuur trekt namelijk vocht aan, maar als je gezicht niet vochtig is trekt het de vocht uit je huid, dus dan kun je er inderdaad een droge huid van krijgen!

Uhm nee :sweat_smile: Ik ga het vanavond op die manier proberen, dank je!

1 like

De Niacinamide is soms te heftig, maar de puisten krijg je vaak van een van de andere ingredienten. Maar wat heel goed helpt is om het door je moisturizer te mengen, te beginnen met 1 druppel om de dag, en langzaam op de bouwen. Je hebt uiteindelijk voor je gezicht maar 2 druppels echt nodig. Ik zou het nog eens proberen!

2 likes

Ja bij mij ook! Yes!
Nieuwe creme+Ha, squalane olie en buffet besteld.
Huts

Oh bedankt voor de tip! Ik ga dit proberen!

Ik kwam er gisteren achter dat de kortingscode voor een heel ander merk geldt (namelijk Eve Lom), dus kan dat ze de fout ontdekt hebben en de code ongeldig hebben gemaakt hehe.

Ik heb trouwens niacinamide, azelaic acid en chia zaad olie besteld met korting.

Is deze methode ook handig als je de Advanced Night repair gebruikt? Daar zit ook hyaluronzuur in.

Ik gebruik namelijk die als serum :slight_smile:

Ik heb sinds een paar dagen de Borage olie voor ‘s avonds (werd me aangeraden door een medewerkster bij de Bijenkorf voor een droge, gevoelige huid). Hij is qua werking heel fijn, ‘s ochtends echt een zachte gehydrateerde huid maar… die lucht! Omg haha ik probeer er echt iets neutraals in te ruiken maar elke keer als ik ‘m opdoe denk ik :face_vomiting: rauwe kip. Wordt ook heel vaak in de reviews genoemd zag ik.

Heeft iemand een tip wat hiermee te doen? Rosewater spray eroverheen werkt niet genoeg voor de lucht haha

Oh dat durf ik niet zo goed te zeggen, ik ben niet erg bekend met dat product! @Spaarlamp weet jij dat misschien?

Hahaha rauwe kip?? Ik gebruik die ook maar heb dat er nog nooit bij gedacht haha