Het The Ordinary / Deciem topic

Ik heb een kortingscode ontdekt bij lookfantastic. Met de code 12x4 krijg je 30% korting op The Ordinary.

(Ze hebben 12 days of Christmas, iedere dag een kortingscode geldig voor een merk. Vandaag is dag drie (12x3) maar ik dacht, probeer gewoon eens een andere dag en die code werkt blijkbaar :joy: ultiem gierig dit eigenlijk)

2 likes

Oh fijn dit, bedankt voor de tip haha! Ik heb net m’n eerste ordinary bestelling gedaan, alles gekocht wat ze me via de mail hadden geadviseerd. Hoe snel kun je de producten opbouwen? Om de paar dagen een nieuw product toevoegen ofzo? Of heeft het echt wel wat langer de tijd nodig?

Thanks! Waar heb je de codes (ook voor andere dagen) gevonden? Ik kan ze namelijk nergens vinden.

Even een update: ik heb uiteindelijk toch doorgezet met niacinamide te gebruiken en er zijn geen (onderhuidse) puistjes meer bijgekomen! Nu heb ik enkel nog wat rode vlekjes waar de puisten zaten maar verder is mijn huid super egaal. Denk dat het misschien toch toevallig hormonale puisten waren ipv een reactie op het product.

4 likes

Ik heb de hyaluronic acid gekocht, maar waar in mijn routine kan ik deze het beste doen? Ik cleanse eerst met een clenaser, toner, een lichte creme ( is geen dagcreme maar voor na het reinigen van clinique) , dan gebruik ik de niacinamide en als laatste een creme van the ordinary als dagcreme.

Ik zou wel oppassen met wat ze aanraden! Mij hadden ze aangeraden om twee peelings elke avond na elkaar te gebruiken en dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling haha.

1 like

Geen idee wat voor crème dat is die je nu gebruikt, maar in principe ga je van vloeibaar naar minder vloeibaar. Dus reiniging, toner, serums, dagcreme, spf. In jouw geval zou ik hem dan gebruiken voor de niacinamide.

Ze raden mij aan om in de avond o.a. de niacinamide en de azelaic acid te gebruiken, kan dat gewoon? Ik weet eigenlijk niet goed wat een peeling is en wat niet haha

Van clinique gebruik ik deze en van the ordinary deze. Hoe zou jij het aanraden? (Misschien iets schappen zelfs?)

@June ze kunnen in ieder geval samen, maar ik heb er zelf niet echt verstand van. Misschien iemand anders hier wel!

Ik krijg zo’n nieuwsbrief via de mail!

@June Ik denk dat dat per product maar ook qua gevoeligheid van je huid kan verschillen. Zo heb ik in de facebookgroep gelezen dat niacinamide vaak een reactie veroorzaakt, en dat je die beter rustig op kunt bouwen. Maar er zijn ook mensen die meteen niacinamide dagelijks gebruiken en nooit ergens last van hebben.

Ik heb trouwens ook niacinamide en azelaic acid besteld. En dan gebruiken volgens dit regime:

1 like

Hoe kan je die opbouwen?

Ik zou die clinique crème er uit halen voor nu. Zeker omdat de hyaluronzuur ook heel goed is voor de vochtbalans in je huid en je ook al een hydraterende crème gebruikt op het eind.
Als je dan toch nog merkt dat je huid wat hydratatie mist kun je hem altijd weer toevoegen maar dan zou ik hem op het eind gebruiken, na je serums.

1 like

Ohhh ik ga het ook weer proberen over een paar dagen want vakantie! Heb je het al meerdere dagen gebruikt of een dagje?

Ik heb zelf (nog) geen ervaring met niacinamide, maar heb even in de facebookgroep gezocht.

Een andere optie is om een druppel met je moisterizer te mengen en er zijn ook mensen die het mengen met de hyaluronic acid.

3 likes

Welke groep is dit? :blush:

Alsjeblieft! Is echt een hele handige groep haha

1 like

Meerdere dagen! Ik gebruik dagelijks 1 druppeltje.

1 like

Goed om te horen nu durf ik het meer aan! Ik twijfelde ook of het willekeurig of door ongesteldheid kwam maar ik ga het nu weer op een plekje op m’n gezicht proberen af en toe. Hopelijk is mijn aankoop niet voor niks geweest

1 like

Nog een vraag, kan ik de twee TO producten in de ochtend én avond gebruiken?

Thanks! Ik heb door deze kortingscode ook even besteld wat ze mij hebben aangeraden via de mail. Ook heb ik direct even Buffet weer mee besteld voor mijn vriend, die was ook op.

Ik heb het volgende besteld:

• Niacinamide 10% + Zinc 1%
  • Hyaluronic Acid 2% + B5
    -100% Organic Virgin Chia Seed Oil
    -Natural Moisturizing Factors + HA

Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen.

1 like