Hier ook goede ervaring mee. Mijn haar wordt er niet heel vet van, je kunt het ook goed plaatselijk aanbrengen met de dropper. Het is heel fijn voor je hoofdhuid, zeker een droge. Ik zou het voornamelijk aanraden voor verbetering van je hoofdhuid. De belofte dat je er meer haar van krijgt is volgens mij bullshit.
Ik gebruik het voor het slapen gaan en dan was ik het er de volgende ochtend uit
Hallo!
Kan iemand mij toevallig helpen?
Ik heb vandaag deze producten aangeschaft:
- Glycolic acid 7% toning solution
- Niacinamide 10% + Zinc 1%
- Hyaluronic Acid 2% + B5
Ik heb een vette t zone met actieve acne en littekens ervan en normale wangen. wat is de juiste volgorde van deze producten?
Verder gebruik ik normaal een oogmakeup remover van kruidvat, een miccelair water van nivea en of een lâoreal creme of een creme van la roche posay
Is er iemand die mij hiermee op weg kan helpen?
Op de website heb je een hele uitleg en informatie over volgorde als je meer wil weten. De twee laatste maken niet uit want die zijn op dezelfde basis en ik denk dat je de toner ervoor moet doen, want na de twee onderste sluit je af met crème
Ik denk dat ik ga stoppen met de aha/bha peeling omdat ik laat heb van kleine bloedvaatjes en ik las dat hevige peelings dit erger kunnen maken. Ik heb nu de lactic acid 5% besteld want ik las dat dat de mildste was? Klopt dat?
Eigenlijk zou ik het liefst nog wel salicylic acid gebruiken of kam ik daar ook beter mee stoppen?
Bedoel je couperose? Want dan is salycilic acid wel goed. Alleen hoor ik dat TO de samenstelling al meerdere keren heeft aangepast en met veel klachten tot gevolg. Misschien dan maar beter voor die van Paulaâs Choice gaan.
En heb je al eens gedacht aan IPL of laser? Dat kan het best goed oplossen. Kijk ook eens op Jetske haar blog, heeft ze best wat over geschreven.
Ja klopt, alleen vroeg ik me af of er nog een volgorde zat in die 2 serums haha. denk dat ik beter de eerste kan doen met de werking die ik het liefst wil ofzo?
En mag je benzoylperoxide bij deze producten gebruiken?
Ja ik denk wel dat het dat is (even gegoogled) of in ieder geval beginnend. Ik hoef er nu niet per se vanaf maar ik wil het in ieder geval niet erger maken. Die van Paulaâs Choice ga ik zeker even bekijken/uitproberen. Laser is misschien wat voor in de toekomst dus bedankt voor de tip, maar voor nu is dat denk ik een beetje te heftig voor me.
Je kan het beste met eentje beginnen en die andere later introduceren, zo kan je goed zien of je er toevallig allergisch voor bent, maar met welke je begint mag je zelf weten
super, bedankt voor de hulp!!
Wat TO mij adviseerde is om de producten waarvan de volgorde niet uitmaakt, aan te brengen in de volgorde van het huidprobleem dat jij het belangrijkst vindt om aan te pakken. Dus als je bijvoorbeeld twee serums op waterbasis hebt, een tegen rimpeltjes en een tegen rode vlekjes (ik noem maar wat) en je rode vlekjes zijn erger dan je rimpels, dan kun je het beste als eerst die voor de roodheid aanbrengen en daarna die voor de rimpels.
Ik heb mijn persoonlijke advies gehad en alles besteld! Was nu 35 euro en dan heb ik de daily set, een nieuwe niacinamide + zinc, de EUK 134, azelaic acid en de borage seed oil. Ik heb alleen de spf niet die ze me aanraadden, want die was er niet meer. En ik ga onder de douche met squalane wassen.
Ik gebruik nu een week of 3 Ă 4 de lactic acid 5% voor het slapengaan (erna gebruik ik een nachtcrème of moisturizer), en merk dat ik de dag erna vaak toch wakker word met een paar puistjes. Nu weet ik dat dit normaal kan zijn wanneer je een âactiefâ product in je routine introduceert, maar hoe lang is dit nog normaal en vanaf wanneer kan ik beter concluderen dat dit product niet geschikt is voor mijn huid?
Doe je dit iedere dag? Dat is best veel voor een acid. Zou het kunnen dat je nu een beetje te veel ge-exfolieerd hebt? Ik zou je huid even 1 - 2 weken rust geven, en dan heel rustig hervatten, maar niet meer dan 3 keer per week. En ook rustig opbouwen. Je huid moet wennen aan een acid en je kunt ook te veel exfolieren.
Elke dag tot om de dag idd, omdat in de beschrijving stond dat dit product ervoor geschikt is. Maar misschien is het in 1 keer wat teveel van het goede en kan ik het beter inderdaad even opbouwen! Dankjewel
Ik zit echt te twijfelen om Buffet te kopen dus jouw post komt op het goede moment haha! Doet het naast een droge huid tegengaan nog iets voor jouw huid?
Ik heb die met copper peptides besteld door dit topic. Ben echt zo benieuwd.
Mijn moeder is overigens ook helemaal fan en ik bestelde altijd voor haar omdat zij geen creditcard heeft. Ik heb nog niet gezegd dat je het nu ook bij bijenkorf en douglas kunt kopen omdat ik het altijd zo leuk vind om aan haar te gevenâŚ
Mochten jullie nog aanraders voor haar hebben dan hoor ik het graag. Ze gebruikt alleen de dagcreme en de hyaluronzuur, ze heeft weinig rimpels maar natuurlijk wel wat, ze heeft ook couperose dus ik dacht om voor haar ook salicyl acid te bestellen maar ze heeft ook een gevoelige huid dus daarom twijfel ik. Is dat product geschikt voor een gevoelige huid? Ik durf haar eigenlijk niks te geven dat ik niet zelf geb getest haha.
Ik zou voor je moeder ook deze aanraden:
- Ascorbil Glucoside 12% (is derivaat van Vit. C, maar niet irriterend, en zorgt naast antioxidanten ook voor betere collageenaanmaak. Je krijgt er dus een heldere en stevigere huid van. Kan gecombineerd worden met de hyaluronzuur)
- Granactive Retinoid emulsion (is de makkelijkste vorm van Vit A, heel mild, goed tegen verouderingsverschijnselen en past makkelijk in avondroutine, niet te gebruiken op zelfde dag als acid)
En misschien een olie als ze dat fijn vindt?
Lief van je trouwens. Mijn moeder is zeer geĂŻnteresseerd, maar heeft geen enkele discipline als het komt op routine, haha!
Hoe lang duurt de verzending gemiddeld eigenlijk? Vind het een beetje spannend want las dat het helemaal uit Canada komt