Gemiddeld een week. Volgens mij hebben ze ook een warehouse in de UK. Kan zijn dat het nu met alle bestellingen wat langer duurt.
Okay, ik ben zoo benieuwd en een beetje zenuwachtig of mn routine gaat werken hahah
Vast wel, rustig opbouwen. En als 1 product niet fijn is of niet werkt, dan heb je niet je volledige kapitaal eraan uitgegeven toch? Dat vind ik zo fijn aan iets proberen.
Krijgen jullie dat advies via de site van Ordinary? Ik kan het niet vindennnn.
Ik heb vorige week dat spulletje (toner?) dat goed is voor keratosis pilaris aangeschaft en dat caffeine ding voor onder je ogen. Sorry ben niet goed met namen. Wil even kijken hoe dit werkt en erna nog meer proberen misschien.
Ik heb dat cafeïnespul ook en heb wel echt het idee dat het de donkere plekken minder geeft gemaakt. En het werkt super zuinig, een druppel is genoeg voor twee ogen.
Ik moest ook echt super lang zoeken, na een tijdje doorklikken kwam ik bij een formuliertje waar ik foto’s moest uploaden. Ik ga nu ff geen link zoeken want wil slapen, maar kan morgen wel even kijken
Ik heb ook het formulier ingevuld, maar er stond dat het langer kan duren voor je reactie krijgt vanwege de drukte (dus waarschijnlijk pas na black friday). Ik zou wel graag alvast een paar producten willen kopen in de sale, dus als iemand van hier mij kan adviseren zou dat heel fijn zijn!
Mijn huid lijkt droog en voelt vaak trekkerig aan na het douchen, ook wat droge plekjes hier en daar. Maar mijn voorhoofd voelt ondertussen ook weer vet met heel veel bultjes. Ook heb ik veel roodheid bij mijn wangen en her en der een puistje (vooral bij mijn mond/kin/neus) met veel mee-eters op mijn neus en kin. Als ik het zo beschrijf lijkt het wel een hele trieste bende dit hoofd haha! Om het drama compleet te maken viel het vandaag ineens op dat ik rimpels begin te krijgen op mijn voorhoofd Nu gebruik ik alleen dagcreme en oogmakeup remover, dus tijd voor wat betere verzorging.
Als iemand mij kan helpen heel graag!
@monkeyslut als het goed is kan je via deze link het formulier invullen: https://deciem.com/contact
Edit: Oh ik heb het geprobeerd en hij linkt niet direct naar het formulier, dus je moet op de link klikken en dan op Products +regiments en vervolgens helemaal naar beneden scrollen en klikken op “what products should i use”
Ja ik zit nu al twee weken zonder Buffet en ik merk het verschil heel erg, zie veel meer droge plekken en fijne lijntjes. Het is echt één van die producten waarbij je pas merkt dat het werkt als je het een tijdje niet gebruikt.
Heel lief, dank je!
Ik wil dit merk graag gaan gebruiken, maar weet niet waar ik moet beginnen. Ik gebruik nu clinique 3 stap methode, dus cleanser toner en moisturizer.
Iemand tips voor roodheid, littekens en rimpels die door weinig elasticiteit (door heftige acne) is ontstaan?
Hoe/wanneer gebruik je het? Ik gebruik het ook maar merk er niet zoveel van eigenlijk.
Meestal enkel 's ochtends als serum, gevolgd door een moisturizer en spf. Je mag hem niet met acids of Vitamine C gebruiken, dan neutraliseren de werkzame stoffen elkaar. Peptiden zijn een soort onderhoudsteam voor je huid, ze zullen je huidconditie an sich niet zo drastisch verbeteren maar beschermen wel tegen extra schade, vandaar dat je pas merkt wat het voor je doet als je het een tijdje niet gebruikt. Ik zit nu bijna drie weken zonder en mijn huid voelt slapper en droger aan, en mijn teint is ook minder egaal met drogere en rodere plekjes.
Ik heb gisteravond en vanmorgen even het hele topic doorgelezen en ik denk dat ik behoorlijk op de hoogte ben! Ik heb een vrij droge huid (trekkerig na het douchen), dus ik wil graag wat meer vocht inbrengen, dus ik wil in ieder geval het serum met hyaluronzuur kopen.
Daarnaast begin ik wat fijne lijntjes te krijgen, dus ik wil buffet denk ik ook aanschaffen. Zijn er nog anderen die deze combinatie gebruiken en bevalt dat?
Ik las dat je ze allebei zowel 's morgens als 's avonds mag gebruiken, vinden jullie dat ook aan te raden, of zou dat te veel zijn?
Je kan een mailtje sturen naar the ordinary en dan raden ze je producten aan + de volgorde waarin je ze het beste aan kan brengen
Oh shit, ik mengde het meestal door m’n moisturizer en gebruikte het dan na mijn actieve stoffen… Wat een zonde. Oke, vanaf nu anders gebruiken dus!
Zie je verschil sinds je producten van the ordinary gebruikt?
- Ja enorm, ik wil niet meer zonder!
- Ja een beetje
- Sommigen wel, anderen niet, namelijk:
- Ik weet het niet zeker
- Nee, eigenlijk niet
- Ik heb ze wel, maar gebruik ze niet regelmatig genoeg om hier iets zinnigs over te zeggen
- Ik heb perongeluk gestemd, maar heb geen producten van the ordinary
0 stemmers
Enorm blij met de Hyaluronic Acid + B5 en de Azelaic Acid en zie ook echt verschil. Huid straalt meer en is minder rood.
Alleen een beetje mwah over de NMF Moisturizing Factors; werkt goed, maar vind het een beetje stroef met uitsmeren. Gebruik die alleen als mijn normale moisturizer op is.
Wil eigenlijk ook Buffet proberen, maar twijfel nog een beetje
Bedankt voor je reactie! Ik heb een aantal dingen besteld dus ben heel benieuwd. Zou je de NMF niet kunnen mengen met een olie bijvoorbeeld?
Ja, heb gelezen dat de Squalane Oil daar perfect voor is, maar ben daar te lui voor
Vind het al heel wat dat ik het Hyaluronic Acid serum voor de moisturizer al gebruik haha. Laat maar even weten wat je van de producten vindt! Ben wel benieuwd
Haha ik herken me helemaal, hoop dat ik mijn bedachte routine ga volhouden. Ik ga zeker een update geven, heb veel gehad aan dit topic!