Dat zou erg helpen ja! Het is de tweede lichtste kleur van Hema, de lichtste maakte me te veel lijk
Geen probleem, hopelijk vind je het okay als ik het maandag of dinsdag ofzo ga kijken (misschien vanmiddag als ik tijd heb; ik ben bij mn ouders en die wonen 2 minuten van een hema vandaan)
Ooh ik dacht dat je die toevallig ook had. Wat lief dat je wil gaan kijken! Dank je wel alvast!
Ik ben geen expert maar heb zelf ook een gevoelige huid en gebruik nu ongeveer een week Lactic Acid 5% en die werkt voor mijn huid heel goed! Het is ook een exfoliant, maar wel heel mild. Je kan hem op je gezicht laten zitten (‘s avonds aanbrengen) en je kan hem iedere dag gebruiken. Mijn huid wordt er zacht van en het helpt ook bij acne, en heb totaal geen last van roodheid en irritatie terwijl ik dat wel snel heb bij bepaalde producten.
Ik ben net wezen kijken en 02 is te donker/warm voor mij, 01 past beter!
Dank je!
Thanks!
De hele maand november is alles met 23% korting! De squalane cleanser is er nu ook in een grote versie
Heeft iemand al eens iets geprobeerd van Hylamide?
Ik ben echt overweldigd door wat ze allemaal hebben en zie door de bomen het bos niet meer, is er hier iemand misschien zo lief om even mee te willen denken?
Ik heb een ietwat droge huid met beginnende rimpels, mijn huid is vrij vlekkerig. Op mijn kin een klein beetje hormonale acne, al is die nu goed onder controle.
Ik ben niet het type om 34 dingen te moeten smeren, ik reinig nu mijn huid tijdens het douchen 's ochtends met een facewash, dan na het douchen miccelair water en daarna dagcrème.
'S avonds meestal niks daar wil ik sowieso verandering in brengen.
Heeft iemand advies?
Mijn Engels is niet goed genoeg om dit via de klantenservice te vragen vandaar dat ik het aan jullie vraag!
Ik ben niet zo goed in advies geven (alleen in mening geven haha), maar kan wel helpen met Engels zodat je alsnog een mail kan sturen + foto’s? Ze sturen toch een lijstje met producten terug, en vaak geven ze wel goed advies
Oh Wat een lief aanbod! Ik wil eigenlijk gewoon sturen wat ik hierboven geschreven heb want ik ken mezelf, als ik sochtends 6 dingen moet doen en savonds 4 doe ik dat precies 2 dag en daarna niet meer, wil echt simpel beginnen
Ik heb dankzij @Kurisu een mailtje gestuurd en net reactie gekreg, zie screenshot.
Ik vind 7 producten op een dag echt heel veel en zie ik het nou goed dat er geen reiniger tussen zit?
Geen reiniger inderdaad! En het is een advies, dus je kan kijken naar wat het doet en dan zelf beslissen of je het wil uitproberen. Mij gaven ze ook een advies met 8 producten, waarvan ik er nu maar 3 gebruik. Maar mijn huid is op het moment echt heel slecht (ik denk dat het aan m’n foundation ligt maar ik ben ze arm om die zomaar weg te doen dus guess dat dit m’n leven is nu ) maar in eerste instantie waren 2 van die drie producten genoeg om m’n huid echt wat op te krikken
De korting heeft me overgehaald om een bestelling te plaatsen, want ik twijfelde er al zo lang over. Ik heb er heel veel over gelezen, maar ik lees ook zoveel tegenstrijdige berichten. En het is altijd maar de vraag hoe jouw huid erop reageert. Mijn bestelling:
Retinol 0.2% in Squalane
AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution
Glycolic Acid 7% Toning Solution
EUK 134 0.1%
Mandelic Acid 10% + HA
1 november besteld en vandaag ontvangen, echt snel! Nu moet ik mezelf inhouden om niet alles tegelijk te gebruiken haha.
Werd bij jou de tracking goed geüpdatet?
Ik heb op 4 november besteld, maar bij mij staat er alleen nog ‘order placed’ en ‘order paid’…
Hmm, vreemd. Ik heb dus op 1 november besteld en kreeg direct een bestelbevestiging, vervolgens op 3 november ‘your order has been dispatched’, op 4 november een ‘shipping notice’ en daarna mop 5 november meteen een mailtje van DPD dat mijn pakketje onderweg is en de eerstvolgende werkdag geleverd wordt en toen heb ik de bezorgdatum zelf verplaatst naar 7 in plaats van 6 november. Misschien is het nu extra druk door de korting? Hopelijk sturen ze snel een update!
Ik heb zo lang gedacht dat dit topic over een of andere hippe Netflixserie ging…
Ik heb zelf gewoon, niet gehinderd door enig verstand, shit gekocht. De cleanser, hyaluronzuur, vitamine c suspension en de cafeïne solution. Heb last van een trekkerige huid na het douchen in de winter en vorig jaar hielp hyaluronzuur goed en had ergens gelezen dat het in combinatie met vitamine c het beste werkte. Zodoende.
Is het ook! Daarom is The Ordinary ook zo goedkoop: ze stoppen 1 of 2 actieve ingrediënten in een flesje, terwijl een traditionele crème bij de parfumerie alles in 1 heeft.
Ik heb toevallig net een update dat alles verzonden is! Ben benieuwd hoe snel het er bij mij is haha