Het stagetopic

Hoooop dat dat bij mij ook het geval is :pray:

Dat probeer ik ook te doen ja hahah “over 24 uur ben je al thuis!!” en dan daarna denk ik: en dan moet je nog 99 dagen
 pff hahaha

1 like

Het is toch leuk om waar je voor studeert eindelijk in de praktijk toe te passen?

@Canvastas @anon95960165 ik vind de eerste week eigenlijk nooit leuk want alles is nieuw en je moet ineens zoveel onthouden, maar daarna kwam het altijd wel goed! Dus er is hoop haha, gewoon even door de zure appel bijten en voor je het weet vliegen de weken voorbij

1 like

Geen idee, ik heb hier dus niet echt een specifiek gevoel bij ofzo
 Ik vind de studie heel leuk en interessant, maar het is niet dat ik blij word van het feit dat ik het nu kan gaan toepassen. Ook niet dat ik het verschrikkelijk vind, eerder gewoon ‘neutraal’

En hoe ging jullie eerste dag? Mijn dag ging wel goed, maar vind het nog steeds wel spannend. Het zijn gelukkig allemaal lieve mensen die me ook goed willen helpen, dus ben wel iets kalmer dan gisteren :joy:

Mijn dag was echt een 
 rollercoaster. Wel heeel tof! Wat moest jij zoal doen?

Ja ik word journalist dus dan zit je niet de hele dag op kantoor. Zou wat zijn! Maar het was inderdaad errrrg leuk en cute

Wat heb je allemaal gedaan? Wat zijn je werktijden?

Ik heb gisteren voornamelijk iedereen ontmoet, rondleiding gekregen en veel geleerd. Op het laatst hadden we een borrel omdat iedereen terug was van vakantie, dus een gezellige afsluiter. Vandaag mocht ik filmen bij een perspresentatie van een toffe voorstelling. Vond dat wel eng (ik leer niet om te filmen op mijn opleiding, maar vind het wel leuk om te doen), want er was veel pers zoals SBS en RTL Boulevard haha.

2 likes

Oh leuk en spannend! Mijn werktijden zijn 08:30-09:00 tot 17:00-18:00, ligt een beetje aan wat ik die dag te doen heb. Gister ben ik meegegaan bij het opnemen van een item in een hondenzwembad (en meegekeken met bewerken), en vandaag heb ik heel de dag een cursus videobewerken gehad in Avid. Een heel moeilijk programma maar als je het eenmaal doorhebt kan je er echt ĂĄlles mee, zo chill. Wat zijn jouw werktijden? Hetzelfde waarschijnlijk ongeveer?

Oh Avid ken ik niet! Ik werk altijd met premiere pro. En een hondenzwembad haha, fantastisch. Vooral op je eerste dag! Mocht je meekijken of ook iets doen al?

Ik heb best fijne tijden. Ze hebben daar vaste tijden van 9:00 tot 17:00. Je mag wel eerder beginnen en dan eerder weg, maar liever niet langer blijven. Vind ik echt ideaal haha

Ik weet ook niet waarom omroepen per sé Avid gebruiken, maar daar werken ze mee, ook bij NOS, dus het zal wel voordelen hebben tegenover adobe. Ja het hondenzwembad was vét leuk. Ik mocht ondersteunen, nog niet echt zelf interviewen, want het moest gewoon op tv dus het moest wel goed zijn. Fijne tijden zeg, dat is echt lekker, heb je veel reistijd? Ik ongeveer een uur van deur tot deur, dus het zijn wel lange dagen.

Ja ik ook zoiets, een uur en 10 minuten: een lange bus hahaha

Hoe gaat het bij jullie na een paar weken? :grin:

Met mij wel goed. Ik ben al op de helft. Er zijn soms wel wat dingetjes die ik niet leuk of jammer vind maar die ga ik hier niet openbaar typen, haha. Ik heb woensdag terugkomdag op school, veel zin in. Hoe gaat het met jou?

Tijd vliegt bij jou! Klinkt niet zo leuk die dingetjes. Is het wel iets wat je kan oplossen of is het de periode uitzitten en ben je blij als je weg bent?

Met mij gaat het ook wel goed! Ik heb heel veel lieve collega’s en ze waarderen mijn werk super erg (dat ik denk: waarom krijg ik hier zo veel complimentjes over, ik heb hier letterlijk een kwartiertje aan gezeten). Maar dat vind ik wel heel fijn, want ik heb dat ook wel nodig om van m’n onzekerheid af te komen haha. Ik zit nu op 1/4e dus ik moet nog eventjes. Ik vind het wel zwaar hoor, ben zo moe de hele tijd. Dus wat dat betreft kijk ik wel uit naar het einde van m’n stage.

2 likes

Oh neeee wat kut! :sob: Pff. Irritant ook dat ze zeiken dat jij weinig vraagt als zij zelf ook niet zo zijn. Tot welke datum loop je stage? Zijn de werkzaamheden wel leuk?

Ahw wat jammer

Nog twee dagen!!!

1 like

Blij voor je!!! Ik nog 7 weken ugh