Jaa ik verwacht ook dat het super leuk gaat zijn. Ik mag sowieso heel veel doen, ik heb ook al wat andere stagiaires ontmoet en zij waren allemaal in hun eentje bezig. Die omroep heeft het sowieso goed voor elkaar, ze mogen het redactiesysteem van de NOS gebruiken omdat de NOS dat test voor kleinere omroepen ofzo? Er zijn ook auto’s van de zaak, omdat er in mijn provincie niet zoveel openbaar vervoer is. Dus daar mag ik ook gewoon in rijden als het nodig is. Ik heb er echt heel veel zin in, maar maak me wel best zorgen om mijn stageplan. Ik heb al vier jaar gestudeerd en een jaar 24 uur stage gelopen en 3 maanden afstudeerstage (ben ik mee gestopt) maar ik was nooit zo goed in leerdoelen formuleren enzo, dus ik vind dat wel spannend. En ik ben ook benieuwd wie mijn begeleider van school gaat zijn en of ik een vergoeding krijg, want daar hebben we het nog niet over gehad. En ik moet nog een garderobe en ik wil ook nog een iPad hahah. Maar ik ben echt super vroeg, ben de eerste die een stage heeft gevonden dit jaar, dus ik moet gewoon rustig afwachten, haha.