Het Royals topic

Ik zat even de inhuldiging van Beatrix te kijken en op een gegeven moment zegt ze:

“Ik besef hoe gelukkig ik ben, dat naast mij mijn man staat, die mij steunt, aanvult en corrigeert

Dit was in 1980… daar gaan je nekharen nu toch van overeind staan.

8 likes

Ik heb nu al medelijden met de prinsessen omdat ze vandaag vast weer bekritiseerd worden op hun uiterlijk en vergeleken worden met elkaar.

23 likes

Ja idd ze staat er echt! Wat grappig om te zien hoe de zussen op elkaar lijken en ook weer niet. Allemaal gewoon zichzelf en eigen. Heel leuk om ze allemaal zo te zien. Vind het totaalplaatje wel leuk met de groen/blauwachtig tinten.

Willem heeft een leuke kleur stropdas. Het zijn allemaal knappe prinsessen

Edit: dat haar van Amalia is trouwens echt zo mooi! Het setje van Alexia vind ik ook leuk. Beeje mantelpak idee maar een stuk hipper en frisser. Misschien door de lengte?

1 like

Zo NOS valt lekker binnen
Net voordat ze gaan beginnen met stofzuigracen laten ze ff het resultaat zien van onderzoek naar het koningshuis waar in het vertrouwen in het koningshuis enorm gedaald is :joy:
Savage

15 likes

Heeft Alexia het niet koud met die blote benen?

1 like

T is super lekker buiten in het zonnetje, gisteren ging ik gewoon van de hitte naar binnen, Alleen de wind is wat koud.
Ik vind dat er er allemaal mooi uit zien :smiley:

1 like

Ik vind dit altijd zo’n stomme opmerkingen :see_no_evil: Ze zal misschien een panty aanhebben en anders gaan ze toch zo naar binnen? Ze zitten de hele dag in dezelfde ruimte.

5 likes

Omg wat lame dit

2 likes

Dit wist ik niet! Maar dan alsnog haha ik krijg het al koud als ik er naar kijk, maar ik loop nu ook nog steeds in mijn winterjas buiten. :cold_face: dacht dat ze de hele tijd buiten zouden lopen

Ik krijg plaatsvervangende stress. De vertraging in de verbinding… vreselijk

6 likes

haha jaa, ik zit hier half ongemakkelijk mee te doen. Vind het aandoenlijk en grappig en ongemakkelijk tegelijk :stuck_out_tongue:

3 likes

Een jaar videobellen en nog steeds hoor ik echo’s

2 likes

Vind het een beetje ongemakkelijk :joy:

Slechte verbindingen zijn wel heel passend bij deze tijd haha

2 likes

Hahaha “owwwwww oké”

2 likes

Oh ik vind Maxima toch altijd zo mooi en prettig om te zien. Iedereen is een beetje aan het stuntelen en ongemakkelijk te zijn bij die schermen, maar bij Maxima gaat het zo natuurlijk!

6 likes

Alexia is easy mijn favoriete lid van het koningshuis.

De rest van het gezin: lachen naar het vogeltje :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:
Alexia: whatever :roll_eyes::unamused:

image

28 likes

Omg haar outfit is ook echt helemaal wat ik leuk vind

Dat haar van Amalia :fire:

23 likes

Ja HALLO :star_struck: als ik al mijn haar naar 1 kant doe hangt daar nog niet eens zo’n bos :sob:

1 like