Fascinerend ook dat er dan waarschijnlijk ook vanuit gegaan wordt dat dit de eerste keer zal zijn dat ze met elkaar spreken omdat het publiekelijk is waargenomen. Iets minder openbaar telt natuurlijk sowieso niet voor de roddelpers.
Speaking for the first time in a year
Publiekelijk ja⊠Misschien spreken ze elkaar wel dagelijks telefonisch. Wat een gezeik weer
Lekker typisch ook weer: iemand van de fam is overleden maar William/Harry worden (mede) besproken
Ik heb Rtl Bullshit al opstaan
Hahahha love this
Wat een lieve foto van prins Louis! Echt een guitig koppie.
Ik vind hem ook heel erg op prinses Charlotte lijken.
Zo hallo hebben die royals een tijdmachine?
Ik dacht dat hij nog een babietje was haha
Heel schattig
Oh huh ik dacht dat dit George was.
Precies zân vader! Schattig
Daar zijn ze!
Wauw wat lijkt die middelste op Maxima van vroeger
Mijn god, Ariane is wel héél ouwelijk gekleed zeg. Hoe oud is dat kind, 14 ofzo?
Misschien wilt ze dit? Vind het best prima allemaal.
De middelste lijkt echt op een jongere MĂĄxima.
Ik zeg ook niet dat ze gedwongen is dit aan te trekken, ik vind het zelf gewoon een opvallend ouwelijke outfit voor een jonge meid. Bedoel er verder niks meer of minder mee dan zinloos gepraat over outfits.
Amalia wordt ook elk jaar knapper zeg!
Ik stel me Ariane (? de linkse in elk geval) altijd voor als een kind nog, maar hier ziet ze er opeens uit als een jonge vrouw. Ze staat er echt.
Vind het grappig om de verschillende stijlen van de prinsessen te zien, al ben ik niet wild van het totaalplaatje.
Echt leuk om te zien hoe die meiden zich ontwikkelen tot jonge vrouwen. Ze zijn stuk voor stuk prachtig
Grappig hoe het met Koningsdag over iedereen gaat behalve de koning zelf⊠wanneer worden we nou een republiek
Haha inderdaad! Ik liet die foto van hierboven aan mân vriend zien en het eerste dat hij zei âwow Willem-Alexander is oud gewordenâ!
Ik had nog niet eens naar hem gekeken⊠alleen op de vier vrouwen gelet.
Wat is Maxima toch een prachtige vrouw zeg.
Oh en gefeliciteerd WimLex