Het Royals topic

Fascinerend ook dat er dan waarschijnlijk ook vanuit gegaan wordt dat dit de eerste keer zal zijn dat ze met elkaar spreken omdat het publiekelijk is waargenomen. Iets minder openbaar telt natuurlijk sowieso niet voor de roddelpers.

đŸ„Č

10 likes

Speaking for the first time in a year

Publiekelijk ja
 Misschien spreken ze elkaar wel dagelijks telefonisch. Wat een gezeik weer

Lekker typisch ook weer: iemand van de fam is overleden maar William/Harry worden (mede) besproken

8 likes

Ik heb Rtl Bullshit al opstaan

1 like

Hahahha love this

1 like

https://www.instagram.com/p/CN-76mHF3WE/?utm_source=ig_embed&ig_mid=3AF325DD-1C81-4A04-A7FE-45A90BC395AD

Wat een lieve foto van prins Louis! Echt een guitig koppie.
Ik vind hem ook heel erg op prinses Charlotte lijken.

9 likes

Zo hallo hebben die royals een tijdmachine?
Ik dacht dat hij nog een babietje was haha
Heel schattig

10 likes

Oh huh ik dacht dat dit George was.

6 likes

Precies z’n vader! Schattig

4 likes

Daar zijn ze! afbeelding

34 likes

Wauw wat lijkt die middelste op Maxima van vroeger

3 likes

Mijn god, Ariane is wel héél ouwelijk gekleed zeg. Hoe oud is dat kind, 14 ofzo?

4 likes

Misschien wilt ze dit? Vind het best prima allemaal.
De middelste lijkt echt op een jongere MĂĄxima.

15 likes

Ik zeg ook niet dat ze gedwongen is dit aan te trekken, ik vind het zelf gewoon een opvallend ouwelijke outfit voor een jonge meid. Bedoel er verder niks meer of minder mee dan zinloos gepraat over outfits.

1 like

Amalia wordt ook elk jaar knapper zeg!

7 likes

Ik stel me Ariane (? de linkse in elk geval) altijd voor als een kind nog, maar hier ziet ze er opeens uit als een jonge vrouw. Ze staat er echt.

Vind het grappig om de verschillende stijlen van de prinsessen te zien, al ben ik niet wild van het totaalplaatje.

5 likes

Echt leuk om te zien hoe die meiden zich ontwikkelen tot jonge vrouwen. Ze zijn stuk voor stuk prachtig

3 likes

Grappig hoe het met Koningsdag over iedereen gaat behalve de koning zelf
 wanneer worden we nou een republiek

19 likes

Haha inderdaad! Ik liet die foto van hierboven aan m’n vriend zien en het eerste dat hij zei “wow Willem-Alexander is oud geworden”!

Ik had nog niet eens naar hem gekeken
 alleen op de vier vrouwen gelet.

5 likes

Wat is Maxima toch een prachtige vrouw zeg.:heart:

Oh en gefeliciteerd WimLex :netherlands: