Het Royals topic

Die pianomuziek op de achtergrond

1 like

Zo huh Guus is bijna even klein als Van Velzen lijkt het hier hahaha

1 like

Zo, zijn jullie klaar voor The Streamers?!

1 like

Alleen maar witte mannen bij the streamers

4 likes

Guus wordt ook grijs

Ik vind het zo mooi dat ze Guus Meeuwis altijd op moet treden als er ook maar iets in Brabant plaatsvindt haha. Het is altijd een gegeven feit dat Guus van de partij is.

11 likes

Ja dit viel mij ook op. Er zijn zoveel goede vrouwelijke artiesten (van kleur) in Nederland, en dit is wat we voorgeschoteld krijgen? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Lekker ongemakkelijke kop van WA hahahaha

2 likes

Er is later toch nog een concert van the streamers bij het paleis? Volgens mij zijn de andere artiesten nu daar.

Zo’n random vliegtuigje was in beeld, ik denk meteen iets akeligs erbij. Vond het vreemd.
Edit; oops, het was een drone denk ik :roll_eyes:

Het zijn ook altijd dezelfde basic ass mannen, nick en simon, guus meeuwis en ze hebben nu zelfs die roel van velzen weer ergens vandaan gehaald. Zo boring

12 likes

Our House is een van mijn favoriete nummers ooit gemaakt, vind deze versie het geen eer aan doen :cry:

1 like

Alsof we in Eindhoven geen zangers hebben. Ja laf Guus ofcourse, maar da’s geen Eindhovenaar hè. :triumph:

7 likes

Ahhh willy hahahaha leuk

Wel tering koud met de wind daar :sob:

3 likes

Precies wat ik dacht. Er zijn toch ook wel zangers/zangeressen uit Eindhoven die dit hadden kunnen doen?

Oh en die Snelle ook weer zeker? Nog zo’n basic white guy

6 likes

Ik ga weer in de zon zitten, dit is echt niet te doen zo saai
Ik kom wel weer kijken als ze gaan racen op stofzuigers

3 likes

Ja maar dan kun je geen reclame maken voor de steamers. Ze willen wel kijkers vanavond.

Waar zijnnze eigenlijk? Nvm eindhoven