Het Royals topic

Waar zit de Queen precies? Zo lastig te zien met mondkapjes en iedereen in het zwart…

Iemand vroeg zich net af of ze niet gewoon ook privé nog een dienst zouden hebben gehad. Daar ben ik ook wel benieuwd naar, het zou wel mooi zijn als ze ook gewoon hun persoonlijke dingen nog zouden kunnen zeggen lijkt me? Deze service is wel mooi maar het voelt wel afstandelijk en onpersoonlijk

Recht tegen over Charles en Camilla en tussen hen in als het ware de kist.
Maar de Queen is wel goed ‘gecamoufleerd’ door alle zwarte kleding, haar hoed en het mondkapje. En doordat de omgeving donker is en zij klein valt ze een beetje weg. Al kan ik me ook voorstellen dat de regie haar een beetje uit beeld houdt.

3 likes

Ik vind het niet heel anders dan andere kerkelijke diensten. Buiten dat daar wel ruimte is voor een praatje door familie voelen die ook erg onpersoonlijk.

• doet de tv een stuk zachter *
2 likes

Haha hier moest ik wel even om grinniken. En ik heb helemaal niks met doedelzak muziek maar op zo’n uitvaart vind ik het dan wel iets hebben. Ik ben ooit op een uitvaart geweest met een doedelzakspeler en dat gaf toen echt kippenvel.

1 like

Hahaha ja eens hoor.

Ik speel zelf ook een instrument dat solo niet aan te horen is, maar doedelzakken komen toch echt op één haha. :joy:

1 like

Ik kijk met vertraging naar de BBC maar dat ze zeggen dat de koningin voor het eerst achter haar man rijdt, ipv altijd ervoor, en meteen voor het laatst :pleading_face:

6 likes

Ik vind het wel knap hoe ze dit ceremonieel zo Brits neerzetten met zo weinig mensen in de kapel. Hoe stom het ook klinkt het is een mooie begrafenis

2 likes

Het voelt een beetje raar om naar andermans familie/uitvaart te kijken. Voel me een beetje een indringer ofzo

5 likes

Dit zat ik dus ook net te denken. Ik vind dit misschien nog wel mooier dan zo’n uitvaart waar 800 mensen aanwezig zijn. Op een of andere manier maakt zoveel leegte veel meer indruk. Het is heel intiem om te zien al vind ik het dan ook wel weer gek dat iedereen dit via de tv kan zien alsof je een indringer bent op zo’n persoonlijk moment.

3 likes

Op de BBC is nu te zien dat de familie naar huis loopt en je weet nu al dat alles gezegd en geschreven gaat worden over het feit dat William, Harry en Kate met zijn drieën lopen en praten.

3 likes

Nou daar was het shot waar heel de wereld op aan het wachten was.
William & Harry naast elkaar in gesprek.

10 likes

Kan niet wachten tot Marc van der Linde dat zometeen bij Boulevard helemaal gaat analyseren :roll_eyes::roll_eyes:

3 likes

Lijkt me zo frustrerend, dat de hele wereld kijkt of je wel of niet met je broer gaat praten. Zit daar meteen een soort druk achter. Terwijl ze misschien de afgelopen dagen elkaar al 10x hebben gesproken.

2 likes

Harry moest in quarantaine vanwege het reizen, denk niet dat je die bij the queen had kunnen stoppen.

Ben benieuwd hoe de relatie tussen william en Harry echt is. Ze hebben toch vooral elkaar in de wereld gehad, die basis zal er toch nog wel zijn?

In elk geval fijn dat Harry er toch bij heeft kunnen zijn ook. Het moment dat Harry met Kate en William praat zal wel het meest uit worden gelicht van deze hele dienst🥲

4 likes

Ja dan komt er weer een lipleesdeskundige & lichaamshoudingdeskundige aan het woord.

6 likes

Je zag op die beelden achteraf wel nog Kate met een zakdoek tranen wegvegen. En een hand op haar rug van diegene die naast haar liep (weet even niet wie het was). Dat is denk ik het meest emotionele wat ik heb gezien aan de hele ceremonie :sweat_smile:

DailyMail in 3, 2, 1…

1 like