Ik weet niet welk context dit beeld goed kan praten. Geen enkele? Dit is full on slavendrijver/slaven beeld.
Maar stel het is een eeuwenoud ritueel in Tuvalu om gasten zo welkom te heten? Dan is het ook weer ongepast om het niet te willen doen misschienâŠligt wellicht diplomatiek ook gevoelig. Ik ga hier meer over opzoeken.
Vind het wel ongemakkelijk en fout (idd omdat het zo lijkt op een slavendrijver/slaven-beeld). Ook die reactie van William vandaag vond ik maar meh.
Haha dit filmpje âze lijken zo in een superieure positie ten opzichte van die andere mensenâ uhm ja dat is het hele idee van een monarchie en ook meteen het probleem. Dit maakt alleen zichtbaar hoe de situatie in feite toch al was
Dit dacht ik ook direct hoor. Ik dacht niet dat Meghan en Harry in het complot zouden zitten maar wel dat the Firm een nieuw âschandaalâ heeft gecreĂ«erd waarbij Meghan en Harry zouden kunnen worden weggezet als het zwarte schaap
Misschien is het in Woerden traditie om de koning kaal te scheren op Koningsdag, maar dat komt toch ook echt niet in het programma
Als het in Woerden is komt hij wrs helemaal niet
Ja wauwh, die sla ik op! Als ik erover begon tegen mensen hoorde ik vaak: pffff die mensen interesseren me niet, er zijn ergere dingen in de wereld.
Nee dus!!
Ah, lief zeg!
Ben ik nu heel verbitterd als ik dit een post vind waarmee ze hun imagoschade willen redden? Want ik vind het idee heel liefdevol, maar komt wel goed uit na de ophef van vorige week.
Dat vind ik wel heel heftig zeg.
Sorry, ik twijfelde al of ik het moest typen. Want ik vind het idee echt ontzettend mooi, ook omdat ik het gemis ken. Dus sorry!
Het zou mij ook echt niet verbazen.
Ik vond het ook zo vreemd dat zij daar als enige zonder mondkapje liep. Vond het een beetje overkomen alsof het heel erg de bedoeling was dat iedereen haar zou herkennen.
Ik weet wel zeker (voor zover je dat als buitenstaande zeker kan weten) dat de royals bezig zijn met hun PR. Maar dat is toch het hele principe van hun werk, dat ze medeleven uiten, steun tonen zonder verder een mening te geven. Om het land hoop te geven.
Ook mijn eerste gedachte hoor. Het is wel erg toevallig, ofzo
Het is toch niet heftiger dan dingen die ze wel echt hebben gedaan? Ik denk dat ze misschien wel ieder jaar brieven naar Diana schrijven maar dat het feit dat het gepubliceerd wordt zeker met imago te maken heeft. Wat @Maurice zegt eigenlijk.
Stukkie van de NOS over prinses Irene & Carlos en de controverse. Ze vergelijken het met de huidige controverse rondom H&M
Wat irritant dat het NOS-artikel zo de nadruk legt op haar uiterlijk (âde mooiste prinsesâ)
Vind ik ook. Precies wat er nu steeds gebeurt met Alexia. Ook onnodig. Net of ze dan beter is dan de restâŠ
Hoe gaat het nu met Irene eigenlijk? Leeft ze nog, woont ze nog in Spanje, heeft ze weer contact met de familie? Ik heb nog nooit over haar gehoord dus vind het wel interessant. Ook zus Christina had zich toch redelijk van alles âafgekeerdâ?