Ja die stond een paar dagen geleden al in ff boulvard
Echt nog nooit zoveel tijd doorgebracht op dit forum als de afgelopen dagen, mis ik alsnog dingen
Dit is gewoon mijn wilde fantasie hoor maar ik dacht ineens: wat als dit állemaal nep en vooropgezet is juist door ‘the Firm’ om de aandacht af te leiden van Andrew? Ik wil het best geloven maar het is allemaal wel heel erg ‘de geschiedenis herhaalt zich’. Net een film. En M is actrice after all.
Maar denk eigenlijk eerder dat het andersom is, dat M is gebruikt als bliksemafleider.
Brb ff aluhoedje oppoetsen.
*Ik geloof het trouwens wel hoor. Dit kwam gewoon in me op. Het is aan de ene kant helemaal niet verrassend vind ik eigenlijk dat die familie zó erg is maar aan de andere kant wel echt bizar.
Haha , maar topic gaat snel! (En dit was toe André Hazes) Had m gezien omdat ik best wel fan van die jongens ben, volg ze al lang.
deze is ook mooi
Deze foto is echt? Geen photoshop??
Nee echt. Was in Tuvalu.
*op Tuvalu denk ik
Wtf… dat geloof je toch niet. Walgelijk
Ik weet de situatie niet van dat moment en kan nu ook het filmpje niet zien. maar kan me niet voorstellen dat zij zelf hebben gezegd dat dit moest. Wellicht dat de mens dit georganiseerd hebben net als dat hier in Nederland ook van die dingen georganiseerd worden voor het koninklijk paar?
Neemt niet weg dat dit er helemaal verkeerd uit ziet.
Ik snap niet zo goed waarom ze er niet gewoon voor bedankt hebben en het niet hebben gedaan. Het zou er nog bij moeten dat ze er zelf om hadden gevraagd
Misschien omdat dat niet vriendelijk weer overkomt? Geen idee hoor. Ik zou ook zeggen niet doen en bedanken.
Wat betreft dat ze er zelf niet om hadden moeten vragen. Ik zit meer te denken nu worden ze helemaal afgemaakt om deze foto alsof ze vonden dat dit normaal was. Dat lijkt me niet terecht.
Katie Hopkins is echt een smerige rioolrat.
Nouja ik neem aan dat voor een bezoek er een compleet programma vaststaat wat door allerlei medewerkers bedacht is en iedereen waaronder zijzelf zullen het programma wel echt onder ogen gehad hebben. Dat niemand denkt yo zullen we dit niet doen is wel tekenend.
Als je dit niet normaal vindt, doe je het niet. Klaar. Vind ik. En hij staat lachend op de foto…
Maar dit is dus het verschil. Meghan wordt om minste geringste afgemaakt in de pers en zij komen hier gewoon mee weg.
Ook dat gerucht dat Meghan Kate aan het huilen heeft gemaakt maar het was volgens Meghan juist andersom. White womens tears…
Hmm ik vind dit toch wel iets anders. Je weet de context niet? Wie weet stonden de mensen waar ze bij zijn er op. Is het handig? Nee. Maar moet William dan maar nors kijkend op foto?
Ja precies. Harry stipte ook zoiets kort aan toch in het gesprek. Dat hij niet doorhad dat bepaalde dingen racistisch zijn tot hij met Meghan ging geloof ik.
Niet dat dat het goedpraat, want het is natuurlijk te bizar voor woorden.
Denk je echt dat er ook maar íets gebeurt tijdens zo’n perstrip dat niet van te voren is uitgestippeld? Ik denk van niet hoor.