Ik vind het ook raar dat bij Meghan racisme een rol speelt en bij Irene niet, dus nee Irene is niet onze Meghan of andersom
Las het net ook en echt totaal niet te vergelijken. Daar speelde de relatie met die dictator ook een rol. Dat is toch echt compleet anders
Ik vind het wel erg dat Harry aan Gayle vertelt dat hij contact heeft gehad met zijn broer en het gesprek niets heeft opgeleverd. Stop met praten tegen de media, zo vertrouwt je broer je nooit meer.
Heel wat anders: ik las deze kop en dacht: huh wat hebben Carlo&Irene ( het TeleKidskoppel dus) in godsnaam met Harry & Meghan te maken
Máxima de paradijsvogel: even grinniken! | Nouveau
Dit is grappig gedaan! (en @Nello, misschien nog een leuke tip? Naast vogels kijken en er er over praten je het gebruiken voor inspiratie van je kleding)
Trouwens ik kwam ook een artikel tegen waarin gezegd werd dat Kate zich te oubollig kleed. Ik lees dat wel vaker, maar ik snap het niet zo goed eigenlijk. Ik vind het juist wel leuk dat ze zo klassiek is en vind het ook bij haar passen. Ze is ook wel klassiek/sportief volgens mij qua stijl. Niet uitermate tuttig ofzo. Wat vinden jullie
- idd te oubollig
- gewoon naar haar leeftijd/stijl
- geen mening
- anders
0 stemmers
Vinden jullie nog een koningin/prinses er bovenuit steken met haar kledingsstijl?
- Jazeker namelijk…
- Nee
0 stemmers
En de mannen?
- Ja namelijk
- Nee
- Geen idee, let ik niet op
0 stemmers
Niet écht een mening maar het is wel bekend dat ze per se panty’s moet dragen en haar nagels slechts neutraal gelakt mogen zijn e.d. toch? Als je dat vergelijkt met bijv. Maxima is dat best ouderwets.
Ja dat is waar idd! Alleen hier gaat het echt om haar kleding en niet zozeer om de dingen die jij noemt. Maar eens dat het wel vrij ouderwets is dat er zulke strenge ‘regels’ aan verbonden zijn.
Koningin Mathilde, die van Jordanië(ben haar naam kwijt) en ook een van de Scandinavische landen.
Ben echt slecht sorry
Ja eens! En ik vind Victoria van Zweden idd ook heel leuk gekleed (denk dat je die bedoelt @Daelyss)
Charlene van Monaco vind ik ook leuk gekleed! En Letitzia ook
Wat leuk gedaan! Moest lachen om die lijster, maar echt coole vogels zitten erbij.
Ik vind prinses Elizabeth (van België) ook goed op weg om een stijlicoon te worden. Kleedt zich mooi/elegant maar niet te ouwelijk.
Ja eens! Ik ben ook nieuwsgierig naar Amalia haar stijl. Tot nu toe vind ik het leuk en bij haar passen
Yes die en Letizia inderdaad ook.
Noor of Rania? Denk die laatste?
Ik wilde een poll maken maar dat lukt niet helemaal… Ik kwam vandaag een nieuwsartikel tegen over Kristen Stewart die Diana speelt in een nieuwe film. Vind jij haar lijken?
ik dacht dat het eva jinek was
Ja vind haar wel lijken! Er is ook een andere foto en daar is de gelijkenis duidelijker. Ben heel benieuwd hoe ze het doet.
haha ja daar lijkt ze ook op idd
En hier alsnog een poll (waar lukte het niet mee net?)
- Ja
- Nee
- Beetje
0 stemmers
Ja op deze foto wel, maar meer op basis van die blik en styling!
Ze lijkt op Emma Watson die Diana speelt.
Hm ja maar op die andere foto doet de styling ook wel denken aan Diana. Denk dat het vooral uit gaat maken hoe ze praat en beweegt of ht dan helemaal lukt. Vind in elk geval tot nu toe dat ze de basisvoorwaarden, blik en kleding, wel heeft!
Ik vond Emma Corrin als Diana ongelooflijk goed. Kan toch haast niemand aan tippen? Zou je denken…
Ik vind haar meer op jonge Camila lijken😟