Het Royals topic

Ze heeft wel over haar vader en zus gepraat! Zat er alleen niet in

Edit: vanaf 0:25

2 likes

Maar al zou je het (kunnen) weten waar je in terecht komt; dat doet er toch niet aan toe dat ze letterlijk dood ongelukkig was en geen hulp kreeg vanuit je “familie” - ook niet na herhaaldelijk vragen.

Dit voelt voor mij, lekker overdreven, echt een beetje alsof bij de treurende weduwe van een soldaat die op z’n missie dood gaat zegt; ja kans zat er wel in hè als je een met soldaat trouwt, had je wel kunnen weten.

@Maurice helaas denk ik dat een deel van america (en rest van wereld) dat misschien wel als plus/valide punt ziet :sob:

2 likes

ja de royal family komt op mij zo kil en niet met elkaar pratend over. Ik denk echt dat ze soms pas over nieuwtjes van elkaar horen via de tabloids.

Dat denk ik ook ja. Geen moeder meer, diep gekwetst door je vader en even geen contact met je broer. Dat moet gewoon heel heftig zijn.

Hoe dan ook… mega fascinerend interview. Ben benieuwd wat er de komende periode nog naar buiten zal komen.

2 likes

Dat vind ik niet zo gek hoor. Haar vader heeft zich laten omkopen door de paparazzi, haar zus die ze al bijna 20 jaar niet heeft gezien gaat opeens een “tell-all” boek over je schrijven. Verder heeft ze amper familie en is ze heel close met haar moeder, die zich altijd stil heeft gehouden.

22 likes

Hahaha ik zag het wel en toen dacht ik ‘haha’ :joy:

Nouja niet letterlijk voor de leeuwen gegooid.

7 likes

Hoe bedoel je?

1 like

Dat ze niet ĂŠcht dus letterlijk voor de leeuwen is gegooid maar figuurlijk!

3 likes

Oke haha.

Wel heel makkelijk dit :sweat_smile:
Gemiste kans.

1 like

Wauw… gemiste kans ja

Hun familiegeschiedenis staat bol van racisme en kolonisatie.

7 likes

Dat is ook exact de reactie die je zou verwachten he.

Echt benieuwd of ze nog met een uitgebreide, weerleggende reactie komen of het hier bij laten.

Kijk even het filmje hoe die reactie gegeven word. Hij loopt een gebouw uit en journalisten roepen iets naar hem waar hij in het voorbijlopen snel antwoord op geeft. Het is dan wel makkelijk om ‘gemiste kans’ te roepen maar kijk gewoon even naar de situatie waarin dit tot stand kwam :slight_smile:

Maar dan kan die toch beter zijn mond houden? Dan met deze reactie komen, zeker als het over racisme gaat.

2 likes

Wellicht is dat slimmer, maar hij is ook maar een mens :wink:

En die vraag ook hoor, wat voor antwoord verwacht je daar dan op als journalist?

6 likes

Het is een beetje een dammed if you do, dammed it you don’t-situatie denk ik. Als hij de vraag had genegeerd, had hij ook een berg kritiek gehad. Neemt niet weg dat hij deze vraag had kunnen verwachten en misschien een beter antwoord in had kunnen studeren.

2 likes

Gek dat ze dat niet erin hebben gedaan! Ik vind trouwens dat Meghan hier heel anders overkomt dan in de rest van het interview, veel minder gereserveerd ofzo, alsof het echt uit dr tenen komt

Pfoe deze video laat wel een heel duidelijk beeld zien van hoe bevooroordeeld de media en experts zijn.

TLDW: ‘royals-experts’ kraken H&M af voordat ze het interview gezien hebben

Gevonden via Marketingvrouw (mis haar hier op het forum), haar stories zijn weer heel goed vandaay.

1 like