Ik verwijder hem weer. Was gewoon een domme beslissing hem te posten om meerdere redenen.
Wat ik heel sterk vind is dat ze waarschijnlijk eerst dachten âwe houden het onder onsâ maar omdat ze altijd zo bezig zijn met mentale problematiek, je stem laten horen en gelijkheid op verschillende vlakken, ze toch vinden dat ze hun mond moeten open trekken. Ondanks de ingewikkelde verhoudingen (en reken maar dat ze snappen dat dit een beerput open trekt en dat het ingewikkeld ligt), dat maakt dat ik er veel bewondering voor heb.
Want stil blijven had vast de makkelijke weg geweest maar ondanks alles blijven zij in ieder geval dicht bij zichzelf en alles waar zij voor staan.
Ik merk dat ik hier een hele andere mening heb dan de rest. Ik snap gewoon niet helemaal waarom ze de media opzoeken en zelf zo naief in deze hele situatie zijn gestapt. Meghan had toch zelf een psycholoog kunnen bellen. Ze had zich toch beter kunnen inlezen? Ik vind het echt onzin dat een zelfstandige vrouw als zij van 35 er zo is ingestapt alsof het een âfairytaleâ is.
En als die aantijgingen echt zo erg zijn, wat willen ze dan met de media bereiken? Ik zou er helemaal niks meer mee te maken willen hebben. Ik kan mij echt niet voorstellen naar de media te stappen om wat voor iets ook.
Dit is nu toch al heel vaak uitgelegd? En hoe moet ze een psycholoog bellen als ze niet eens haar telefoon heeft?
Ze is verliefd geworden op iemand en in eerste instantie werd ze toch ook gewoon hartelijk ontvangen door de familie. Waar had ze zich dan moeten inlezen dat ze afgemaakt zou worden door de pers. Dat er bepaalde mensen het toch niet zo leuk vonden dat ze zwanger werd en er gepraat wordt over hoor zwart je kind gaat zijn?
Niet op zomaar verliefd op iemand, maar verliefd op iemand van het koninklijk huis. Sorry maar ik geloof gewoon echt niet dat ze niet wist waar ze in terecht zou komen.
Er is toch geen enkele manier waarop zij had kunnen verwachten dat de woordvoerders van the Firm haar niet zouden beschermen en niks zouden doen tegen allerlei onzin die over haar geschreven werd, terwijl dat voor andere leden van de royal family wel gebeurde? Net als het racisme tegenover haarzelf en haar zoon, dat ze zo opgesloten zou zitten, etc. Lees verder de rest van de berichten van de afgelopen dagen hier even terug, dit is al lang besproken allemaal.
Ze heeft in een interview zelf ook gezegd dat ze gewaarschuwd is door haar Britse vrienden om niet met Harry te daten vanwege de heftigheid van de Britse tabloids (https://www.youtube.com/watch?v=uBdqwIcTv4w). Maar dan nog kun je niet vantevoren weten dat het instituut niet zijn best doet om je te beschermen tegen valse verhalen, je het zwijgen oplegt en je mentale hulp ontzegt.
Sowieso dat, maar als je echt verliefd bent ga je je denk ik ook niet laten tegenhouden door waarschuwingen over tabloids? Kan me in haar positie voorstellen dat ze dacht; hoe erg kan het zijn, er wordt nu (als actrice) ook over me geschreven.
Je hoeft echt geen Meghan fan te zijn hoor, maar ik vind het echt kwalijk dat er nog steeds mensen zijn die basically zeggen: tja niet zeiken, je wist waar je aan begon. Vraag me af hoe moeilijk het is om een beetje inlevingsvermogen op te brengen.
Was jullie ook opgevallen dat Harry het heel vaak had over âmy wifeâ terwijl Meghan naast hem zat? Meghan heeft het over âHâ of zegt gewoon Harry. Ik vond dat een beetje afstandelijk.
Ik ben het helemaal met Peter eens! Zo knap dat ze voor zichzelf zijn opgekomen en dat ze eindelijk zijn verlost van die vreselijk bekrompen fam.
Nee dat geloof ik ook niet als je denkt écht je ware liefde gevonden te hebben. Zeker als er ook een instituut is dat zegt je te beschermen⊠Gewaarschuwd zijn voor de Britse pers is ook heel iets anders dan weten wat voor leven je te wachten staat in een koninklijkhuis.
Ik verbaas me er ook echt over dat zoveel mensen en âroyaltydeskundigenâ dit als een toneelstukje zien. Ook in dat interview gedaan in Zuid Afrika is overduidelijk dat het niet goed gaat met haar.
Zucht.
Dat interview idd. Dat het men gewoon zo weinig interesseert hoe het eigenlijk Ă©cht met je gaat, dat je zo heftig reageert op een eigenlijk vrij simpele vraag van een onbekende journalist
Ik denk ook gewoon dat liefde blind maakt en dat M een erg geromantiseerd beeld had. En misschien (ondanks alles) zelfs nog steeda wel heeft, omdat zw refereert nr zichzelf als de Disneyprinses die haar stem teruggevonden heeft.
Ben echt sad dat niemand iets over mân woordgrap heeft gezegd
Ik kom ook nog even mân plasje doen.
Heb door het interview wel meer respect gekregen voor hun keuze, snapte eerst niet zo goed waarom ze zo moeilijk deden. Maar ik had verwacht dat ze makkelijker een teruggetrokken leven konden leiden Ă©n senior royals konden blijven. Blijkbaar waren ze het daar vanuit the firm niet mee eens, dus dan vind ik het knap dat H&M er vervolgens mee kappen.
Wel heb ik nog steeds vraagtekens bij Meghan. Hoe heb je ruzie met bijna je hele eigen familie, en ga je nu een groot deel van je mans familie beschuldigen op televisie voor miljoenen âvreemdenâ. Ik snap dat ze zichzelf willen verdedigen of uitspreken. Maar ik zou eerder the high road nemen en geen uitspraken doen over specifiek Kate/Charles/Will etc. Voelt toch alsof er kwaad bloed is en ze hen zo schade willen toedoen.
En Harry weet als geen ander dat Kate/Will/Charles ook geen kant op kunnen. En er nu dus geen verdediging op kunnen geven. Kan me niet helemaal goed verwoorden maar die stukjes voelden heel sneaky. Wat haal je hier dan nog uit voor jezelf? Sympathie krijgen voor zichzelf? Of schade berokkenen aan een ander?
In t begin wilde paparazzi idd ook maar al te graag een foto van MĂĄxima. Dat last de aflevering van Bananasplit ook wel Zien https://youtu.be/G54W58AdGEM
Ik heb mij eerder heel negatief uitgelaten over Meghan maar dit interview heeft zeker mijn ogen geopend en ik snap nu waarom ze zijn weggegaan. Ik vond wel de opmerkingen dat sommigen na Australie jaloers waren een beetje sneaky en arrogant om over jezelf te zeggen. En ik vind ook dat ze niet had hoeven te zeggen dat Kate haar had laten huilen. Kate kan haar verhaal niet vertellen. Zeg gewoon dat het niet waar was en dat The Firm dat ook zeker wist. Ik had respect gehad als ze over Andrew waren begonnen. En ik miste het stukje over haar vader en haar zus.
Ik denk nu wel dat heel Amerika denkt dat het koningshuis van de UK racistisch is.
ik heb er om gegrinnikt!
Ik weet niet of het al genoemd is, maar wat ik wel heel pijnlijk vond is dat Meghan op het eind stralend aangaf dat voor haar het sprookje, ondanks alles, is uitgekomen en dat Harry er stilletjes naast zat.
Het was natuurlijk ook geen vraag aan hem, maar ik vraag me wel af of hij zich net zo opgelucht voelt.
Ja vond ik ook!
Maar ik denk dat hij wel opgelucht is om van al het gedoe af te zijn maar daar tegenover staat bij hem natuurlijk wel echt een grote breuk met zijn familie, dus helemaal blij ermee zal hij waarschijnlijk nooit kunnen zijn.