Is niet dr eigen tuin he
Ik kijk ook mee, maar wat haat ik reclames zeg. Zo duurt het straks uren.
Heb al veel over het interview gelezen maar wilde het toch zien.
Wordt wel helemaal nostalgisch van Oprah. Vroeger elke dag om 15:00
Tot nu toe vind ik meghan een (onoprechte) tv glimlach hebben maar misschien heeft ze dat overgenomen van haar tijd met de royals.
Jawel toch? Oprah zei dat ze de dag na het interview bij Meghan en Harry langs ging!
Oh ja dat stukje idd. Maar ik dacht dat hierboven werd gerefereerd aan waar ze zitten
De tuin waarin het interview is en Meghan een zwarte jurk aan heeft, is in de tuin van vrienden
Die tuin met de kippen enzo is idd van hun, de tuin waar het interview plaatsvond niet
Ahhh dat had ik even gemist, dan heb ik niets gezegd haha.
Hierdoor word ik helemaal nostalgisch naar Oprah
Ach dat stukje over de Queen in de trein klinkt wel heel lief
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze Archie geen bescherming wilden geven? Waarom dan niet?
Kan iemand uitleggen wat The Firm nu precies is? Moet ik het me voorstellen als de werkgever van het Britse koningshuis?
Dat wordt nu als iets groots gebracht maar het is niet alleen Archie. Ook andere kleinkinderen en achterkleinkinderen moeten dit zelf regelen.
Misschien zou het beter zijn als Oprah wat meer kennis had van het Britse koningshuis of dat ze werden geïnterviewd door iemand met met meer kennis
Edit: ik bedoel niet allemaal maar Archie is dus niet de enige.
Volgens mij de adviseurs/PR/Communicatie-afdeling.
Ah dat wist ik helemaal niet! Thanks voor het uitleggen. Ik dacht al; kan me niet voorstellen dat ze expres dachten: laten we alleen Archie geen beveiliging geven.
Ik moet zeggen dat ik soms wel echt deze nuance mis. Vind het niet heel objectief zo.
Waar haal je dit vandaan? Krijgen de kinderen van William en Kate niet automatisch bescherming?
Nee ik zit me ook echt te ergeren. Het lijkt nu of alles zo negatief mogelijk weergegeven wordt. Als ze zouden worden geïnterviewd door iemand met wat meer kennis zou al een heel ander beeld geven.
Oprah reageert alleen maar geschokt op alles wat wordt gezegd.
Jewel!
En als Charles koning wordt zou Archie ook bescherming krijgen.
Jawel maar die hebben weer een andere status, omdat zij in een “andere lijn” zitten. Dit verandert weer als Charles koning wordt. Dan gaat Archie weer in status “omhoog”.
In Nederland zijn Amalia en Eloise nichten, maar Eloise heeft een hele andere status dan Amalia omdat de kans dat zij ooit koningin wordt zo ongeveer nihil is. Daarom “mag” zij ook veel meer op sociaal media e.d. en mag andersom de privé weer paparazzi foto’s plaatsen.
Wel echt een interessant gesprek so far. Als ik haar goed begrijp zou Archie nadat Charles koning zou worden dus geen prins worden (wat afwijkt van protocol). Ben benieuwd wat daar achter zit, masrgoed dat zullen we nooit weten
Dat statement van de royals komt wel over als een sneer zeg.