Vraag me altijd af of de mensen die voor de Daily Mail werken echt trots zijn op wat ze doen. Voelen ze zich er uberhaupt goed bij? Stel je voor dat jij degene bent die dagelijks mag verzinnen waarom we Meghan nu weer haten. Dan kun je toch niet met jezelf leven?
ok ja logisch natuurlijk ergens. Pff nou ja ik ben hoe dan ook heel erg benieuwd wat er de komende weken/maanden nog gaat gebeuren en gezegd gaat worden door RF/de ‘firm’/britse pers. En H&M, al zullen die denk ik voorlopig niets meer loslaten.
En @papierhier, het was idd als reactie op je constatering, die zette me aan het denken. Las erna dat je idd kon interpreteren als een aanval op jou maar zo bedoelde ik het niet, vandaar mijn edit.
Wat @tessel dus zei!
Ik kijk trouwens ook af en toe eens op Twitter voor de comments en dat moet je ook niet te vaak doen voor je eigen gemoedsrust @MJDLH
Hmm. Ze ontkennen het, of niet?
‘Hoewel herinneringen kunnen variëren…’ gaat gelijk mn panty van in de knoop.
Zo laf. Had echt geen ander statement verwacht.
Ik zit naar boulevard te kijken en daar laten ze nu ook niet uitgezonden beelden zien en dan vraag ik me toch af waarom dat niet werd uitgezonden.
Weer die Marc over Meghan. Zo een nare man.
Net op NPO1 ging het ook over het interview van Harry & Meghan. Evert Santegoeds zat daar aan tafel, die was erg fel en wist natuurlijk zeker dat er een hoop onwaarheden inzaten, dat het allemaal wel meeviel en dat ze hier vast een hoop aan te verdienen hadden dus dat we het allemaal maar met een korreltje zout moeten nemen. Gelukkig ging die andere gast aan tafel daar goed tegenin.
Even twijfel over welk topic, toch maar hier want dit is een overwinning voor H&M
Piers Morgan vertrekt bij Good Morning Britain, na 41.000 klachten
Misschien naïef hoor; maar ik heb het idee dta het bij ons wel echt heel anders is binnen de familie, qua protocol naleven en warmte enzo.
Denken jullie dat het Nederlands koningshuis meer een familie is onderling, of meer een bedrijf.
Dan bedoel ik de kern: Beatrix, haar kinderen en kleinkinderen
- Meer een familie
- Meer een bedrijf
0 stemmers
En voor de Belgen, bij jullie:
- Meer een familie
- Meer een bedrijf
0 stemmers
Belgische koningshuis vind ik moeilijk. Koning Filip en zijn gezin zie ik wel als een familie (denk dat hij dat zelf ook absoluut heeft nagestreefd omdat hij zelf een rottige jeugd heeft gehad), maar met de vroegere koning Albert en de broer & zussen van Filip is het echt vrijwel enkel een bedrijf.
Oh ik ben geen belg maar ook dat koningshuis komt meer als familie over dat samen een bedrijf runt.
Edit; ik doel idd op Matilda en Filip want wat @nello zegt.
Zit iedereen klaar? (Of heeft iedereen al gekeken?)
Zit er klaar voor!
Same! Zit er ook klaar voor
Ik kijk nu en jeetje wat is ze mooi!
En de tuin ook!! Geen onderhoudsarmoe.
Ik ook
Haha moest ook wel he!