Ik zou het ook graag terug willen kijken!
Toevallig heb ik de vrt nu app als Nederlander, maar moet dan verifieren met een belgisch telefoonnummer (die heb ik niet). Weet iemand of je het op de een of andere manier in Nederland kan terugkijken?
Ik zou het ook graag terug willen kijken!
Toevallig heb ik de vrt nu app als Nederlander, maar moet dan verifieren met een belgisch telefoonnummer (die heb ik niet). Weet iemand of je het op de een of andere manier in Nederland kan terugkijken?
In Nederland is het ook nog niet uitgezonden dus dan wordt terugkijken lastig
Edit: je bedoelt wellicht via een van de Belgische zenders maar volgens mij gaat dat niet helaas
Dat is over een paar uur…
Ik heb het net terug gekeken, had het opgenomen. Wat een ellende zeg.
Oh lol, ik was in verwarring door de post boven me. Wordt vanavond uitgezonden dus?
Ja vanavond voor Nederland op net5 inderdaad!
Ik ben ook Nederlands maar gisteren was het dus al op de Belgische één dus ik heb het daar gekeken (in ieder gebal met kpn en ziggo ging dat). Ik snap de verwarring
Oww dacht morgen pas! Dat hou ik nog wel vol hahA
Ik zat er gisteren ook helemaal klaar voor maar blijkbaar kun je geen één kijken via de knp app (ik kijk tv via internet want heb zelf geen abonnement).
(Via mijn vader hoor die wel een abonnement heeft dus echt gratis is het niet)
Wat een triest mannetje die Piers Morgan. Gewoon weglopen omdat het je niet bevalt als iemand je erop aanspreekt.
Piers Morgan is ook wel echt het neusje van de zalm onder de trash-mannen. Snap niet waarom hij nog steeds een podium heeft.
Ik vind dit zo ironisch. Hij zit zich eerst de hele tijd af te vragen hoe Meghan in godsnaam overspannen en depressief kan zijn ondanks dat de media haar constant aanvalt, want he het valt allemaal wel mee. Vervolgens wordt meneer één keer aangesproken op zijn eigen gedrag en hij loopt boos weg.
Maar goed, dit is dezelfde man die zeikt over “snowflakes” terwijl hij zelf duidelijk geen kritiek kan handelen.
Ik vind het ook bijzonder dat veel mensen een aantal weken terug bij de Framing Britney documentaire zich allemaal afvroegen hoe dat in 2007 heeft kunnen gebeuren (dat Britney zo kapot werd gemaakt door de pers) zonder dat men voor haar opkwam. Maar nu in 2021 zien we hetzelfde gebeuren bij Meghan. Ik word daar echt verdrietig van.
Geloof dat The sun de meest gelezen krant is van Engeland (behalve Liverpool) is, dus dan heb je nogal een publiek qua mensen die van constante haat journalistiek houden.
De roddelpers hoort om een of andere manier echt bij de Britse cultuur.
Ja ok. maar Zwarte Piet was hier ook jarenlang een cultuurding. Dat betekent niet dat het dan niet eens tijd wordt om te veranderen…
Vind het zo cru om te lezen: ja, maar die britse pers, tja, die is nu eenmaal zo. Waarom is die in vredesnaam zo? Misschien dat ik dat dan ook gewoon niet volledig kan bevatten als buitenstaander maar waarom wordt pesten gewoon gepresenteerd als een of ander ‘cultuurding’?
Edit: geen aanval op jou trouwens maar oprechte vraag!
Ik zeg ook nergens dat het niet veranderd moet worden? Het was een constatering. Ik mag hopen dat iedereen begrijpt dat ik er niet voor ben om dat in stand te houden.
De kat van Downing Street heeft ook iets te zeggen
Voor de duidelijkheid: parodie-account, niet gelinkt aan de echte Number 10
Heel cru gezegd: vraag en aanbod. Het Britse publiek smult van de roddels… Er is niet voor niets maar van 1 Koningshuis een succesvolle serie waar de hele wereld naar kijkt.
Als je de comments op de Daily Mail kijkt trouwens, oi oi… Ik sluit het af, word er gewoon plaatsvervangend boos van.