Ja was dat ook niet een beetje wat Harry probeerde te omschrijven toen het over hun Australie bezoek ging? Dat er jaloezie was, net zoals toen Charles en Diana diezelfde tour deden? Ik kreeg de indruk dat dat op Kate sloeg, hoewel dat natuurlijk niet gezegd is ofzo verder.
Het is een tweeledige situatie. Een privilege aan de ene kant en een totale lockdown van je persoonlijke behoeftes, of je hele persoonlijkheid aan de andere kant.
Ik zie het hier gebeuren met Eloise die lekker los van de kar gaat, en als er ergens een insta gevonden wordt van Alexia alles op slot gaat. En nou zijn ze hier nog ācasualā, vergeleken met de uk.
Vreselijk dat je er als bv Charles zijnde zo diep in zit dat je het verschil niet kunt maken tussen vader zijn en de kroonprins moeten spelen. Dan lijkt de queen dat nog beter te kunnen scheiden. (Al gaat Queen zijn bij haar dan alsnog voor moeder en oma zijn)
Dit zal wel met De Firm te maken hebben in zijn geheel, want uiteindelijk worden William en Kate koning en koningin dus alles wordt er aan gedaan om hen in een goed daglicht te zetten.
Oh wee als Meg dan lekker de show gaat stelen.
Hier viel niet aan te ontkomen voor Meghan.
Ja dat beeld kreeg ik dus ook. Wat ik denk (pure speculatie dit) maar ik denk dat Kate Meghan als bedreiging zag: Meghan was nieuw, outgoing, geliefd bij het volk en the Queen etc. Terwijl het al jaren over Kate en William ging en qua ārangordeā moet het ook over Kate en William gaan want zij zijn het voorbestaan van de monarchie. Ik denk dat Kate dingen gezegd heeft tegen William en Williams heeft zijn broer aangesproken op hoe Meghan was. Het zou mij bijvoorbeeld ook niks verbazen als toen het gesprek over kleur heeft plaatsgevonden. Dat er een gesprek tussen twee broers is geweest en waarbij William Harry heeft gewezen op het feit dat Meghan een gescheiden vrouw is, dat ze Amerikaanse is etc en dat dit nooit wat zou worden. Harry heeft dit niet gepikt en is achter Meghan gaan staan, logisch, maar voor William en Kate was dit nieuw want voor Meghan ging Harry altijd volgzaam mee in dat wat Kate en William deden. William en Kate zijn toen naar Charles gegaan en hebben Charles gewezen op de āgevarenā die de aanwezigheid van Meghan zou opleveren voor de monarchie: over Charles is al heel vaak gezegd dat wanneer the queen zou overlijden hij geen koning zou worden maar de troon direct naar William zou gaan. En als William inderdaad op de troon terecht zou komen zou het slecht zijn als Meghan en Harry populairder zouden zijn. Ik denk dat Charles daarin is meegegaan en kant heeft gekozen voor William en Kate.
Nogmaals pure speculatie.
Ik was er nog even over aan het nadenken. En ondanks dat ik hen dus oprecht vind overkomen in het interview en zonder meer duidelijk is dat het vreselijk moet zijn geweestā¦
Vind ik ze beiden ook wel heel erg naĆÆef geweest. Met name in het begin van de relatie en uiteraard losstaand van racisme. Maar hoe kun je als Meghan zijnde nu niet wat dieper hebben uitgezocht wat het Ć©cht betekent als je onderdeel wordt van die familie. En hoe kan het dat Harry (althans zo lijkt het he) haar niet echt heeft voorbereid op wat er op haar af zou komen en de rol van de britse pers.
Zo komt het althans wel heel erg op mij over en vraag is of je dan alsnog deze hele situatie had kunnen voorkomen maar nja, misschien was je er dan wel anders ingestapt. Vooral mbt dat detgene wat Meghan zei waar ze wel spijt van had. Dat ze geloofde dat ze haar zouden beschermen.
Edit: dit is denk ik het enige puntje voor mij waardoor ik denk: ja, maarā¦ (al zou het natuurlijk ook helemaal niet zo moeten zijn met die britse pers. Bah verschrikkelijk)
True. Ik begrijp dat er meer bij komt kijken dan wat wij als buitenstaander kunnen zien maar dat er echt niet gegoogled is naar the RF etc. klinkt echt naief. Volgens mij kreeg Maxima hier in NL wel zo een ācursusā. Vind het raar dat de RF dat niet aan Meghan heeft aangeboden, terwijl ze juist zo gebrand op tradities/etiquetteregels zijn.
Ik word ook echt heeeelemaal gestoord van die fucking Piers Morgan. Wat een ontzettende racistische lul is hij. Zo.
Ik vond het stukje waarbij ze vertelde dat ze met Harry mee ging naar een event omdat ze zichzelf niet alleen vertrouwde ook zo heftig. En dan in het bovenstaande filmpje lijkt het alsof er niks aan de aan hand is. Een mooie jurk, in de make up en een lach. Terwijl je niet weet wat er echt gaande is. Echt zo verdrietig.
Ik vind het heel knap dat ze dit doen, en vooral omdat het zoveel gelijkenissen heeft met Diana. De geschiedenis leek zich echt te herhalen. Heb laatst de documentaire over Diana gekeken op Netflix, en zij is ook zo ongelukkig geweest. Ik vind het wel mooi dat ze hun eigen pad hebben getrokken voor hun eigen geluk. Denk dat Diana wel heel trots is op wat ze hebben gedaan.
Doet me denken aan the crown, daarin zag je ook dat process Diana hier moeite mee hadā¦
Werk jij voor een tijdschrift in de uk?
Hahah wow dat dacht ik ook eerst maar mijn nieuwsgierigheid won het toch van, whut missch loop je ergens stage
Wat trouwens ook nog opmerkelijk was. Harry zei zoiets van dat de Royal Family / the Firm wilde dat Meghan in het begin van hun relatie zou blijven acteren om geld in het laatje te brengen?! Werd snel gezegd en O ging er verder niet op in maar hoorde iemand anders dit ook?
Ja klopt, vond het ook jammer dat daar niet op ingegaan werd. Was het vanaf het begin al duidelijk dat ze haar niet financieel wilden ondersteunen?
Jezus, dit is echt zo heftig Wat zou het mooi zijn als het interview met H&M iets in gang zet, dat er meer dingen naar buiten komen en dat er wat dingen veranderen. Ik heb er een hard hoofd in, maar daar zou toch voor gestreden moeten worden. Echt onmenselijk wat daar gebeurt.
Ik vroeg me dit net toevallig ook nog af! Er worden nog stukjes gereleased van het interview die niet in het āorigineelā waren opgenomen dus misschien komt het nog langsā¦
Maar de media zeiden toen dat ze onmogelijk nog als actrice nog aan de bak kon want ja seks- en kusscĆØnes.
Ja, dat maakt het ook zo tegenstrijdig. In dit geval had ze dus nooit kunnen winnen. Niet werken = geen geld, wel werken = nog bozere media.
Ja echt vreemd want ik had het idee dat ze in het begin meteen stopte met acteren en The Tig om haar niet meer te associƫren met acteren en celeb zijn. Alsin: Dat imago moest zo snel mogelijk veranderen naar Royal.
Kan ik het interview nog ergens terugkijken of moet ik wachten tot net 5 het uitzendš
Je kan het eens via vrtnu proberen?