Het Royals topic

Stel je voor dat ze nu zo’n filmpje instarten van ‘er is iemand die iets tegen je wil zeggen’ en dan Charles in beeld ‘hey son’

33 likes

Zometeen komt de bus van AYNIL voorrijden.

33 likes

Vind dit heel knap van Harry. Moet je maar kunnen, je mond houden tijdens zo’n situatie als deze.

2 likes

Zeg ik weet niet hoe t met jullie zit, maar ik moet best wel plassen.

2 likes

Of de limo van Bert van Leeuwen

8 likes

Op pauze zetten en gaan, heb ik ook gedaan :sweat_smile:

1 like

Ben als een verstandige mijt in bed gaan liggen. Kijk t morgrn wel na mn shift.
Vind t tot nu toe heel sterk interview. En best schokkend.

1 like

Ik vind het echt absurd dat Harry z’n militaire titels moet afstaan :flushed:

Hij heeft verdorie gewoon als soldaat, niet als prins, in Irak en Afghanistan gevochten.

Wat een fucking waanzin.

39 likes

Het is bijna afgelopen!

Nu dus hhaha

1 like

Ok ik vond het wel heftiger dan ik had gedacht. Soms wel van die Amerikaanse ‘sprookjes’ uitspraken maar overall wel oprecht.

2 likes

Jeetje zeg. Ik ben blij dat Harry gelukkig is met Meghan, maar wat ontzettend pijnlijk wat hij daar allemaal voor heeft moeten opgeven… dat hij het daar ook nog steeds moeilijk mee heeft is wel duidelijk te zien en ook niet zo raar. Hoop wel dat bij Meghan daar ook oog voor is ondanks dat ik snap dat ze nu blij is met haar vrijheid. Dit zal voor hem echt nog wel een lange emotionele nasleep hebben.

En ik vermoed ook dat Charles een grotere rol heeft gespeeld in dit alles dan dat nu expliciet is gezegd. Waardeloos ook van hem om Harry zo in de kou te laten staan terwijl Harry zijn moeder al eerder is verloren, notabene aan een soortgelijke situatie. Volgens mij is Charles echt een lul. Bah.

8 likes

Ja ik cringe wel bij die ~ariel realization

Maar buiten dat vond ik ze beiden sympathiek

17 likes

Ja vond dat stukje ook een beetje naïef ofzo.

—————————————-

Wel rot ook dat Harry met zijn broer nu ook niet zo goed ligt. Tijd heelt wonden en afstand was hun relatie nu. Lijkt me moeilijk.

Wel goed te zien dat ze echt een sterkte relatie hebben, wens ze het allerbeste.

Ik heb echt anderhalf uur ademloos zitten kijken. Echt knap hoe welbespraakt en duidelijk ze het allemaal vertelden. Ben ook blij dat er verder niet met modder gegooid wordt ofzo. Vond 't wel een klein beetje irritant dat Oprah hun beide af en toe in de rede viel. Vind het ergens een soort van mooi gegeven dat dee erfenis van Diana er financieel voor gezorgd heeft dat zij hieruit hebben kunnen stappen en dat ze zichzelf en hun mentale gezondheid hebben kunnen ‘redden’ op deze manier. En mooi dat Harry nog iets zei over dat hij gelooft dat er hogere krachten aan het werk waren. Ja ben echt een beetje onder de indruk.

4 likes

Ik ben vooral geschrokken van de beveiliging. Maar ook wat Meghan zei over dat de RF zich wel uitspreekt over andere onzin verhalen maar niet over die van haar. Ze lijkt haast te zijn gebruikt om alles over Edward onder te sneeuwen.

Edit; ook mooi dat Harry zei dat hij pas later in ging zien dat racisme een grote rol speelde. Dat hij vanuit zijn eigen opvoeding dat niet zag maar pas toen hij in Meghan haar schoenen stond.

8 likes

Ik dacht eigenlijk dat queen Lizzie een beetje de villain van het verhaal zou zijn, is het Charles…plottwist!

1 like

De Daily Mail app is jarenlang mijn guilty pleasure geweest, maar heb 'm een tijdje geleden toch maar verwijderd. Niet goed voor mijn geweten.

8 likes

Zo dat was me het interview wel. Ik vond Meghan heel prettig overkomen al had ik wel het idee dat ze er even in moest komen, alsof ze even de drempel over moest. Bij Harry zag ik vooral heel veel verdriet en eenzaamheid ten opzichte van zijn familie. Al voel je ook de gigantische liefde en respect voor zijn oma.

Ik denk wel dat dit interview voor het beeld van Charles niet zo best is en ergens denk ik ook wel dat Kate niet helemaal zuiver op de graad is. Ik heb zo tussen de regels door een beetje het idee gekregen dat Kate heel veel moeite had met Meghan. Voordat Harry met Meghan was ging het altijd om Kate en de beide prinsen, zij was niet alleen de vrouw van maar ook heel belangrijk voor Harry. Tuurlijk heeft ze in het begin veel tegenwerking gehad van de tabloids maar nadat ze getrouwd was en voor nageslacht had gezorgd was ze voor heel veel Britten denk ik wel het ideaal plaatje. En toen kwam Meghan en die kreeg opeens alle aandacht en vooral toen ze het heel goed bleek te doen bij het publiek zal dat effect hebben gehad op Kate opeens moest ze de aandacht delen.

4 likes

Erg mooi en goed interview. Zoals meerderen hier begon ik er wat cynisch/afwachtend aan maar na verloop van tijd snapte ik het wat beter. En ik dacht dat ik veel dingen kon zien van verschillende kanten, maar dit laat me inzien dat toch veel situaties evengoed anders zitten dan ze lijken.

Paar traantjes gelaten ook. Dat je zo duidelijk zegt dat je hulp nodig hebt en je krijgt alleen maar ‘tja dat hoort erbij’.

1 like

Zo bizar dat ze letterlijk naar de Human Resources van het Koninklijk huis stapte, maar dat zij daar dan niet onder valt want ze is geen ‘medewerker’.

Net als Harry die zij dat hij die onveiligheid onvrijwillig heeft geërfd en daarom security en de titel een birthright is. Het is zo bizar dat hij idd wat ie ook zou doen met z’n leven nooit privacy en veiligheid zou hebben. En dat ie zei dat Charles en Willam er niet uit kunnen stappen, das ook heftig. Harry volgt niemand op, maar misschien is het eigenlijk (buiten het enorme privilege) nog kutter om de troonopvolger te zijn.

4 likes