Het Royals topic

Ja inderdaad dit artikel en ook wat hier boven geplaatst is.

Kan ik in NL ook live op Een kijken vanavond als ik geen kpn heb? :grimacing: ik kan het nergens vinden…

Ik heb ziggo. Hij staat bij mij gewoon tussen de zenders.

1 like

Ohh ik keek niet goed! Heb het gevonden. Ik ga zeker kijken vanavond

1 like

Wacht wacht het is vandaag al te kijken? Waar? Kan het niet vinden

Op België 1.

1 like

Thanks!

1 like

Ik ben echt te excited!!!

2 likes

Haha wtf bij rtl boulevard over Meghan ‘nou ja, Meghan is natuurlijk wel een actrice’…

Ik zit ook echt met verbazing te kijken. Vooral dat die Mark van der Linde zegt dat Meghan had kunnen weten dat hun kind geen titel had zou krijgen maar dan doelt ie alleen op de titel prins en dat heeft Meghan helemaal niet gezegd.

1 like

ze doen zo hatelijk! het werd steeds erger. Kut Marc

Ik heb even geen goed woord voor Marc over. Hier stond eerst iets minder aardigs haha.

2 likes

Ja, dat vind ik wel heftig. Aan de andere kant (en ik ben pro Meghan-Harry), in de stukjes die ik gezien heb vind ik Meghan ook wel wat naïef. Daarnaast… ze zijn natuurlijk enorm hard van stapel gelopen. Kate had veel meer tijd en ook die zijn uit elkaar geweest vanwege de bizarre media aandacht.

Wat voor een woordenkots kwam er uit die man?

Hahahaha ja. WAT een grap. De vraag ook ‘geloof je Meghan?’

De koninklijke familie, die in welk land dan ook, is een compleet achterhaald iets. Echt GOOD FOR THEM dat ze die achterlijke shitshow achter zich gelaten hebben. Ik erger me echt kapot aan van die vreselijke royal watchers die hun geld verdienen met het roddelen over de royals. Ik snap ook niet waarom ik dit kijk maar ik wacht op de persconferentie. :rofl:

Ik vond Meghan voorheen een beetje hypocriet omdat ze super onafhankelijk was, zich hard maakte voor gelijke rechten & ze gaf al haar vrijheden op door met Harry te trouwen. Nu vind ik haar super stoer en wat een lef om voor jezelf op te komen binnen zo’n vreselijke ‘Firm’.

Go H&M!!!

13 likes

Hij is helemaal pro-Britse media. Inderdaad het ergste wat hij zei vond ik dat we niet moesten vergeten dat Meghan actrice is.

1 like

Zak maar in de stront, Marc.

4 likes

Dit gaat wellicht een beetje fout klinken (sorry) maar Kate had ook meer tijd om de tijd te nemen. Meghan was al ruim in de dertig en mocht het inderdaad tot een huwelijk leiden (wat ook is gebeurd natuurlijk) dan moest ze wel voor nageslacht zorgen. Dus Meghan en Harry moesten ook wel wat meer vaart maken.

Meghan zal ongetwijfeld wat naïef zijn geweest. Zij en Harry waren/zijn smoorverliefd en ik vermoed zomaar dat ze heel veel niet wilden zien of dachten dat het wel los zou lopen. De koninklijke familie heeft heel veel fout gedaan rondom Diana maar the firm gaf aan dat ze daar van geleerd hadden en dat leek natuurlijk in zekere zin zo te zijn: Charles mocht met Camilla trouwen terwijl daarvoor trouwen met een gescheiden vrouw onmogelijk was. William mocht met een gewoon burgermeisje trouwen terwijl dit in het verleden ook not done was etc.

2 likes

Al waren ze over 10 jaar getrouwd, Meghan stond altijd al 3-0 achter op Kate.

2 likes

Klopt hoor! Heb je helemaal gelijk in! Maar als je kijkt naar het tijdbestek ging het toen ook ongeveer mis bij Kate en zij is ook in het begin besmeurd door de Britse pers; “waity-Katie”

2 likes