Ik ben heel erg benieuwd naar het Oprah interview, nu ook met ‘het onderzoek’ dat the Firm start naar Meghan. Waarom zouden ze haar geloofwaardigheid willen verpesten een paar dagen voor het interview? Snap steeds beter waarom ze geen Royals meer willen zijn.
Ja ik vind het echt triest hoor, ze had in die trailers nog geen woord gezegd en nu wordt ze weer zo aangevallen door The Firm om iets wat in 2018 is voorgekomen. Voor zover het überhaupt heeft plaatsgevonden. Ze heeft al meerdere keren gezegd dat dit de vorige keer toen ze zwanger was echt niet te doen was en het niet goed met haar ging, en nu doen ze precies hetzelfde
En ik denk dat ze wel betere dingen kunnen onderzoeken daar zoals de relaties met Epstein binnen die familie
Ja, zo walgelijk dat je over Andrew & Epstein nooit echt iets gehoord hebt en Meghan nu als een misdadiger wordt behandeld.
Die familie wordt steeds enger en enger.
Ja hoe verrot is dit?!
Ook al gaat the crown niet zo dichtbij het heden door, scenario technisch is deze familie wel echt the gift that keeps on giving
Nou inderdaad, ze zijn lekker selectief met al die schandalen…
Heel benieuwd naar het interview bij Oprah
Vooral dit ja, dat vind ik echt kwalijk dat dat relatief snel ‘uitgedooft’ is en (voor zover ik weet) relatief weinig gevolgen heeft gehad. Of is er nog onderzoek bezig?
Vind de koppen op Daily Mail ook wel echt heel vuil de laatste dagen. Gaat het nu ineens over ‘bloeddiamant’ oorbellen die ze heeft en de een na de andere ‘royal biographer’ die zeggen dat ze een grote fout maken etc.
Ik volg dit gedoe al een tijdje via Tattle, guilty pleasure.
Kijk dit plaatje dan:
Ben het er wel mee eens. Ze zijn allemaal absoluut geen heilig boontje, maar als je zo graag out of the picture wil zijn dan is dit toch niet de manier? Wel smullen geblazen in ieder geval .
Ik ga maar iets lekkers te borrelen halen voor woensdag!
Wilde ik net in het boulevard topic al zeggen, maar het komt dinsdagavond op Net5 he (20:30), niet woensdag.
Ohhh! Woensdag leek mij al zo laat als het vannacht al in Amerika uitgezonden word. Ik ben ook zo benieuwd. Ik ben wel pro meghan, haha.
Ik ga morgen op Één kijken heb ik besloten! Anders gaan m’n Belgische amigo’s toch weer de app volspammen.
Ik heb ook Één op KPN maar zie het niet in de tv gids op de afstandsbediening. Hoe laat is het?
21.20 uur, heb het toevallig net opgezocht haha. En de opname ingesteld, want het duurt 2 uur en ik moet de dag erna werken
Maar waar haal je het vandaan dat ze zo graag out of the picture willen leven? Ze willen ZELF kunnen beslissen wat er van ze naar buiten wordt gebracht, en niet iedere dag met de meest absurde roddels op de voorpagina staan. Ze hebben nooit gezegd dat ze niet meer publiek zullen leven.
Wat gek! Het is wel dezelfde zender zo te zien. Ga morgen gewoon kijken of het erop komt. Zal wel denk ik. Bedankt voor het checken!
Ow ja altijd die body language experts.
Nou ze zegt dit, maar bedoelde natuurlijk dat.
Wow als ik alle samenvattingen in het nieuws lees is het wel mega heftig zeg. Het is ook niet in hun (of iemands) belang om te liegen dus ik geloof dat het waar is allemaal. Groot gelijk dat ze eruit gestapt zijn.