Wat worden er voor stabs uitgedeeld naar Kate? Ben altijd wel benieuwd waar die zogenaamde feud tussen haar en Meghan vandaan komt
Dat Kate blijkbaar nauwelijks moeite heeft genomen om Meghan te leren kennen en dat ze elkaar tijdens de bruiloft nog maar een paar keer heel kort hadden gezien. En Kate heeft Meghan ook niet geholpen als Meghan had verwacht toen de roddelpers op haar dook.
Tsjah… Dan denk ik ook, was dat Kate haar taak dan? Om allerbeste vriendjes te worden met Meghan? Zoiets moet toch natuurlijk groeien? En over de pers: volgens mij reageert the royal family niet altijd op de pers.
Volgens mij de rest van de Royal family niet altijd of niet. Maar Harry en Meghan hebben al veel journalisten, sites en schrijvers aangeklaagd. Er loopt nu ook een rechtzaak. Over dit boek hoor je ze dan weer niet.
Ik ben benieuwd, wil hem zelf ook gaan lezen
Ik zou het boek ook graag willen lezen maar de prijs houdt me nog een beetje tegen.
De Windsors op NPO is erg interessant en leerzaam! Wellicht een tip voor jullie.
Echt hele gave oorbellen dit! Zou graag gebruik maken van haar juwelen kist. En ook zo leuk om te zien dat die jurk zoveel verschillende uitstralingen kan hebben
voor mijn gevoel is die jongste helemaal niet zo lang geleden geboren, maar als je 'm hier al ziet (het is een filmpje trouwens)
Zo inderdaad, hij ziet al grijs.
Sorry, inkoppertje
73 jaar getrouwd! Hallelujaaaaaah
Ja ik had het gezien! Inderdaad gedurfd, verwacht je niet zo snel bij een royal. Ik vind dat ze er heel mooi uitziet
Ja dat vind ik dus ook! Ik vind haar sowieso echt een stoere prinses/chick. Ze ging ook ooit naar een concert in echt hele toffe kleding. Ik vind het echt leuk dat ze zo eigen is en zich niet truttig voor doet omdat ‘dat zo zou horen’.
Nouja Monaco is sowieso niet zo traditioneel royal, ze vallen er internationaal ook een beetje buiten. De drie kinderen van Grace en Rainier hebben ook zat schandalen gehad en hun kinderen zijn ook weer vrij uitsgesproken in gedrag en kleding enzo.
Daar heb je idd gelijk in. Dan is het vast ook makkelijker om je zo te kunnen kleden als je wilt. Maar het is wel leuk om te zien dat je toch prinses kan zijn op een andere manier. Beetje zoals Brave en Elsa van Disney
Ahh, wat een mooi nieuws!
Wat leuk, Harry en Meghan verwachten een tweede!
Zo leuk! Hoeveel maanden is ze?
Kan het nergens vinden, maar denk al wel een paar maanden gezien de buik
Ik weet eigenlijk niet of meer mensen hier dit leuk nieuws vinden maar ik vond het zo’n lieve foto!
En dit is best heftig. Ik had soms ook wel het idee dat Harry en Meghan alleen het beste van 2 werelden wilden maar in de Britse pers zie je nu wel veel van dit soort artikelen. Toch wel fijn voor onze royals dat onze pers (en de reacties) niet zó fel is