Ik heb helemaal niets met ons koningshuis, maar ik word echt enthousiast van prinses Elisabeth! Prachtige jurk! Haar Nederlands is ook heel goed en ik hoop dat ze minder stijf en ontoegankelijk zal zijn, zo ziet het er iig al naar uit. Ik denk dat ze een goede invloed op de populariteit van ons koningshuis zou kunnen hebben.
Ik vind het echt grappig dat de oudste dochter van Constatijn (Eloise) een openbare insta heeft en vandaag was ze live gegaan. Ze heeft qua ‘accent’ een mix tussen bekakt en Haags haha
Wat een mooie PS staat er onder trouwens!
Haha dit vind ik echt een van de raardere regels in hun koningshuis haha! Of is dat hier ook? Nee toch?
Ben benieuwd of Meghan hier lak aan zal hebben bij Archie
Weet niet of dit al is besproken, maar que met al die ontboezemingen? Denken jullie dat H&M toch wel hebben meegewerkt aan het boek of dat het weer fabels zijn?
Hmm bizar joh. Die Omid Scobie is volgens mij best een gerespecteerde royalty verslaggever, dus het zou mij verbazen als het allemaal verzonnen is, maar het zou me nog meer verbazen als Harry en Meghan hier aan mee hebben gewerkt. Ik denk dat de auteurs goede bronnen in het paleis en rondom het koppel hebben en dat een groot deel hiervan wel dicht bij de waarheid zal liggen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het boek en hoop dat ze iets van verantwoording hebben afgelegd over hoe ze aan deze informatie komen.
Ik volg theroyalwatcher op insta en zij ophad wat stories erover en linkte naar andere instapagina’s. Sowieso is zij een aanrader! Ze geeft veel info over verschillende koningshuizen. Maar ze gaven hierover aan dat ze sowieso op de hoogte waren dat mensen om hun heen hieraan meewerkten. De laatste paar keer hebben ze direct mensen aangeklaagd en hierbij is dat niet het geval. Dat wordt indirect gezien als toestemming.
Ik denk wel dat ze hebben meegewerkt. Ook omdat die vrienden van Meghan soms naar de pers stappen, dat lijkt ze allemaal goed te vinden
Ik blijf het allemaal heftig vinden. At the end of the day zijn ze ook maar ‘gewone’ mensen maar dat heen en weer beschuldigen in de media is zo vreemd. Ik begrijp aan de ene kant dat je ook graag wilt dat de wereld jouw kant van het verhaal kent, aan de andere kant denk ik je bent een deel van de monarchie houd de vuile was binnenhuis ofzo. Het
doet een soort afbreuk aan de magie van de Royals.
… Maar dit zijn toch allemaal niet zulke rare dingen? Ik vind ‘explosive’ echt schromelijk overdreven. Oké, ze waren niet happy in de familie en voelden zich ofwel gepasseerd, ofwel slecht behandeld. Maar als dat de grootste ontboezeming is…
True. Niet de revelations maar vooral hoe de hele situatie in de media wordt gebracht. Ik vraag me telkens af, is het de media die een bepaald beeld wilt schetsen, of zijn het de royals zelf die elkaar als fout willen laten afschilderen. Het lijkt onderhand op een soap.
Ik erger me echt aan die twee
Ze willen nog wel lid zijn van die familie, maar laten dit boek wel uitkomen. Wat probeer je ermee te bereiken? Wat wil je bewijzen? Mensen die de pers ‘geloven’ zullen vast hun mening niet wijzigen na dit boek
Zij hebben dit boek niet zelf uitgebracht he? Het is meerdere keren bevestigd dat ze niet hebben meegewerkt aan het boek.
Nouja als ik weet dat mijn vrienden hiermee bezig zijn zou ik ze daar wel op aanspreken
Ik denk niet dat de schrijvers bepaald vrienden zijn van ze. En over de bronnen die mogelijk vrienden zijn, dat zeggen ze bij alle roddelverhalen en toch blijken die naderhand ook niet te kloppen terwijl ze wel ‘reliable sources’ hadden
Oh oeps dan heb ik vrienden misschien iets te letterlijk opgevat
Toch zouden ze er wel iets tegen kunnen doen toch?
Het is wel opvallend dat Harry & Megan al heel veel schrijvers/journalisten hebben aangeklaagd, maar op dit boek niets tegen hebben. Ik vind het ook vreemd.
Precies dit.
Volgens mij kwam er toch eerst naar buiten dat het wél in samenwerking met was, en later alleen in samenwerking met de vrienden? Ik geloof ook dat H&M wel degelijk iets met het boek te maken hebben.
Ik heb het boek gelezen en het kan haast niet anders dan dat ze eraan meegewerkt hebben. Alles in het boek is bevestigd door twee bronnen. En er staan gedetailleerde beschrijvingen in van allerlei meetings, waaronder met de queen. En stabs at Kate… En Meghan wordt enorm opgehemeld. Er staat letterlijk geen onvertogen woord over haar en Harry in.
Ik snap zelf de haat eigenlijk niet heel goed en vind het wel een verstandige keuze om eruit te stappen.