Ik zou echt niet in haar schoenen willen staan!
Hahaha, dit vind ik zo typisch. Denk je leuk een filmpje op te nemen, werkt je zoontje niet mee.
Aaah wat een dotje is het!
Ah lief! Wat is hij al groot! In m’n hoofd is hij nog steeds net geboren
Nee he nu wil ik echt weten of het een eend of konijn is
Echt hè. Vind het een leuk prentenboek
Ik heb ook het hele filmpje afgekeken omdat ik wilde weten hoe het boekje zou aflopen haha
Misschien al wel bekend hoor dit filmpje, maar wow wat lijkt zij veel op Kate! Wel een oudere versie maar toch. (En die anderen ook echt zo look a like!)
Hoe vinden jullie de bruidsjurk van Beatrice? Ik vind het best nog wel een hele mooie jurk, maar waarom ze die mouwen er aan heeft laten zetten is mij echt een raadsel. Te Diana en jaren zestig achtig ofzo.
Toch vind ik die mouwen wel weer leuk! Ik vind het een heel mooi geheel.
Oh ik vind ‘m juist prachtig met de mouwtjes erbij! Trouwjurken met (kap/lange) mouwtjes vind ik sowieso altijd mooier. En ook heel speciaal dat ze deze 60 jaar oude jurk van haar oma heeft mogen dragen.
Wat een verademing zal zo een kleine ceremonie zijn voor de Royals trouwens haha, zonder het Britse volk dat meekijkt, optocht in koets etc.
Ik vind die mouwen ook heel mooi. Vind alleen de onderkant niet mooi…lijkt net op omgenaaide gordijnen
Oh dat klinkt wel als een logische reden ja!
Grappig dat jullie de mouwen juist wel mooi vinden. Ik ben het eens met @PangurBan dat de onderkant wel een beetje gordijn lijkt. Maar niet echt storend ofzo.
Zij lijkt me dan juist wel weer het type @Vara die een grote opzichte wedding wel zag zitten. Niet echt een hele duidelijke reden waarom ik dat denk, maar haar zus had ook best wel een grote bruiloft toen. En die had ook een bijzondere keuze qua jurk. Grappig eigenlijk dat hun jurken bijna persoonlijker aandoen dan die van Kate en Meghan.
Ik denk dat ze het ook deels klein hebben gehouden vanwege de negatieve publiciteit rond haar vader.
Mag hij nu eindelijk lange broeken aan? Of vanaf welke leeftijd mag dat?
Vanaf 8 jaar, lees ik, dus volgend jaar.
De oudste dochter van het Belgische koningshuis is echt een knappe meid. en ik vind het verassend hoe goed die mondkapjes staan eigenlijk.
Ik ben heel benieuwd met wie zij, en Amalia etc. Straks gaan trouwen
(tenminste ik neem aan dat dit bijna moet en samenwonen niet echt kan als koningin. Weet iemand überhaupt hoe dat zit als ze op hetzelfde geslacht zouden vallen?)
Waaaauw, die jurk van prinses Elisabeth