Het Royals topic

Ik vind het ook zo knap dat ze zich zo kwetsbaar op stelt door toe te geven dat het niet goed gaat en ze het moeilijk heeft. Echt enorm respect. Wat een hel moet het zijn met die pers daar.

3 likes

Precies! Ik hoop ook vooral dat die tabloids er iets van leren, maar dat zal wel niet.

1 like

Dat denk ik niet. Zij gaan dit compleet omdraaien naar een schreeuw om aandacht oid. Er is nog nooit eerder door een royal (op Harry en William jaren na de dood van Diana na) die zich zo kwetsbaar opstelt richting en over de media.

Heb trouwens op social media ook al veel mensen gezien die zeggen “you chose this life, deal with it”. Dus het gaat beide kanten op, helaas :frowning:

Ik hoop eigenlijk dat ze op een gegeven moment gewoon uit Engeland vertrekken. Lekker ergens buiten wonen.
Ik gun ze allebei zo hun rust. Vind het zo naar dat het trauma van Harry weer helemaal boven komt door hoe zijn vrouw wordt behandeld. Ik zie dat ook gewoon niet beter worden.

Ik denk dat Meghan ook wel behoorlijk van aandacht houdt, als je kijkt naar haar leven tot nu toe.
In principe hebben ze geld zat om ergens een wat rustiger leven te leiden, maar ze kiezen er bewust voor om in de media te treden. Dat interview bij de verloving, groots huwelijk op tv en nu weer deze reis met halve documentaire.

Ergens in mijn achterhoofd zit dan ook dat Meghan een actrice is, dus vraag mij af of ze sommige dingen niet ‘speelt’.

2 likes

Ze hebben de media natuurlijk nodig om aandacht te krijgen voor de goede doelen waar ze zich voor in zetten. Maar Meghan heeft het acteren achter zich gelaten en ik zie echt niet hoe ze dit nu zou spelen? En natuurlijk kunnen ze niet zomaar weg, ze moeten een hoop taken opnemen voor de koninklijke familie. Ik vind het wel erg makkelijk gezegd van je.

5 likes

Ja en ik denk ook dat ze dat niet zomaar doen omdat ze een staatstoelage van het VK krijgen?

Toen was ze natuurlijk brittains favourite. Dat is iets van de laatste tijd dat ze zo gehaat wordt volgens mij. Want toen het pas bekend was dat ze samen waren tm haar wedding waszejuist heel geliefd.

1 like

Dit laat de andere kant zien van hoe mensen op de documentaire reageren. https://www.telegraaf.nl/entertainment/222059234/royaltykenner-voorspelt-begin-van-het-einde-na-docu-harry-meghan Ik heb hem zelf nog niet gezien trouwens.

1 like

Ze kunnen nog wel even vooruit met the crown

23 likes

Leuke foto, ik vind het ook zo leuk dat Willem deze foto zelf heeft gemaakt!

3 likes

Heeft 'ie goed van Kate afgekeken :smile:

2 likes

Hij maakte toch al eerder die kinderpostzegels? :open_mouth:

Ik lees vaak de Daily Mail, helaas worden Harry en Meghan daar uitgekotst. Ik hoop dat het zo wat rustiger voor ze wordt

3 likes

Ik vind het een bijzondere move van ze, niet geheel onverwacht verder.

Lijkt nu een beetje op wel de lusten en niet de lasten. Beter hadden ze het vanaf de verloving en bruiloft direct low-key aangepakt.

4 likes

Ik vind dit echt bizar

22 likes

Ooo wat is die vader van Meghan toch weer verkeerd bezig door privé foto’s uit haar jeugd te delen. Denkt hij nou echt dat ze dat leuk gaat vinden? Wat wil deze vervelende man bereiken

Geld geld geld.

Geld en ik vermoed dat hij een narcist is.