Het Royals topic

Is ze gewoon niet veel afgevallen? Ze leek eerst wat voller dan nu.

Panty idd vreselijk!! Maar las ergens dat het een etiquette is.

Spuit11 maar ik vond Meghan echt wel verliefd kijken met daarbij ook knal zenuwachtig. Ze zwaaide ook zo krampachtig.

Ja helaas zijn de royals verplicht om een panty te dragen… If that isn’t love :wink:

5 likes

Alleen daarom zou ik al geen royal willen worden. De rest van mijn leven panty’s dragen zou mijn grootste nachtmerrie zijn.

7 likes

Maar ze hebben toch ook panty’s in een kleur die haar beter past, dit slaat gewoon helemaal de plank mis.

3 likes

Ik denk dat er best wat mensen zijn die zullen vallen over het feit dat ze een huidskleurige panty draagt die haar huid witter doet lijken…

Het lijkt overigens wel alsof ze haar best heeft gedaan om er ‘extra netjes en royal’ uit te zien voor haar eerste openbare vertoning. Helemaal in dezelfde kleur, nette jurk die alles bedekt, strakke knot.

3 likes

Hahaha yesss!!

13 likes

Voor dit concert kun je ook gratis naar de openbare repetitie :wink:

2 likes

Heeft te maken met de verschillende uniformen en rangen inderdaad. Het werd kort uitgelegd tijdens de bruiloft bij BBC maar weet het precieze verhaal niet meer. Volgens mij omdat het pak bij de bruiloft van William van het leger was, en daar is hij hoog in rang. Hij heeft niet gedient in het uniform van zijn eigen bruiloft en ik neem aan dat William daar het hoogst in rang is.

1 like

Ik moet zeggen: Meghan ziet er altijd wel top uit hoor, Ik vind haar echt mooi!

kunnen we hier niet gewoon het royal topic van maken ofzo? vind het altijd wel leuk om dat soort dingen te lezen

1 like

Volgens mij kan ik de titel aanpassen, ga het even proberen!

Edit: gelukt zo volgens mij :slight_smile:

2 likes

Jaa leuk topic! Meghan ziet er iedere keer weer beeldschoon uit!

Ah leuk, dacht er gister aan of er een topic over was. Ik vind het vooral leuk om de kleding te volgen haha. Ik vind vooral Kate’s style erg mooi/leuk, maar Meghan ziet er inderdaad altijd erg classy uit!

Ik ben compleet gefascineerd dat William en Kate wederom gedeelten van hun bruidstaart van 7 jaar geleden hebben geserveerd op de doop van prins Louis.

7 jaar? Really? En bovenal: ze hadden belachelijk veel gasten op hun bruiloft en per doop iig de familie en de peetmoeders/vaders met partners. Kreeg niet elke bruiloftsgast taart? Hoe kan er nog zoveel over zijn? Zo groot was de taart niet!

Hebben ze niet gewoon diezelfde taart opnieuw laten maken? Dus wel helemaal vers en genoeg voor iedereen en dan dezelfde smaak en zelfde uiterlijk? Of werd er echt gezegd dat het een taart was die 7 jaar in de vriezer heeft gelegen?

6 likes

Prachtig weer alle foto’s van de doop van Louis.

1 like

Ik kijk dagelijks op The Daily Mail, en de mensen die daar reageren zijn niet echt fan van Meghan. Maar een tijdje geleden was er commentaar dat Meghan clingy is, ook bij officiële gelegenheden. Maar nu zie ik de foto’s en staat ze inderdaad gehaakt met Harry. Ik vind daar niet zoveel van hoor. Zij vinden ook dat sinds ze getrouwd zijn Harry ongelukkiger lijkt, en dat Meghan labiel overkomt en dat ze niet geschikt is ??? 1 ding waar ik het wel mee eens ben: ik denk niet dat het huwelijk standhoudt, weet niet waarom, maar ik heb gewoon zo een gevoel. Voor de rest is The Daily Mail echt een pauper krant,maar ik vind de comments altijd wel vermakelijk.

2 likes

Maar als ze hem niet zou vasthouden zou het commentaar zijn dat het en verstandshuwelijk is. Echt, mensen vinden altijd wel iets!
(Geen aanval op jou hoor!)

Hahaha ja de daily mail is toch ook hartstikke racistisch enzo dus snap wel dat ze meghan niks vinden.

1 like