Het Royals topic

Dailymail en dan vooral de berichten over de royals zijn echt m’n guilty pleasure.
Die comments ook altijd en van die kenners die aan de hand van lichaamstaal alles kunnen aflezen.
Heerlijk

4 likes

Zag ook onlangs een artikel waarin stond dat Meghan inderdaad clingy is en eens de hand van Harry wilde vastnemen (wat ingaat tegen de regels van de koninklijke familie, ze mogen geen PDA tonen) en dat Harry dat had genegeerd of zo. Ik vond dat best zielig, ik zou me daar in ieder geval enorm afgewezen door voelen :stuck_out_tongue:

1 like

Maar die regel bestaat helemaal niet, will en Kate tonen ook regelmatig pda. Mensen hebben gewoon de pik op Meghan. Ik vind het triest. Overigens, wat zag Kate er beeldschoon uit op de foto’s van de doop!

1 like

En ergens anders lees je weer dat ze niet op hakken kan lopen en daarom Harry het liefst vasthoudt. Het is altijd wel iets.

Like voor het woord pauperkrant.

1 like

Op social media gaan geruchten dat Buckingham Palace vanmiddag een press release gaat uitbrengen over prince Philip. Ik hoop het niet maar het zou me niets verbazen…

Oh getsie nee toch?

Ow enne? Wie wat waar

Ik lees er niks over op de Daily Mail.

Als je twitter searcht op #princephilip staan er idd veel geruchten.

Over het algemeen een goed geïnformeerd account.

Met dit soort nieuws is het vaak zo dat de pers vooraf geïnformeerd wordt zodat ze kunnen verzamelen maar nog niks publiceren (zoals bij verlovingen en andere belangrijke aankondigingen).

Ben benieuwd! Las op Twitter dat ze om 14u met een bericht naar buiten zouden komen.
Ja weetje de man is al 96/97 dus ik kijk iig niet raar op als het allemaal waar is.

Vaak wel zo idd. Weet dat toen met prins Bernhard SBS te vroeg was. Die hadden al tekst bovenin beeld gezet terwijl ze dat nog niet mochten doen.

Oh wat raar dat er dan al iets in de lucht hangt. Ik ging (blijkbaar ben ik ook ramptoerist) even googlen en kwam toen dit artikel tegen: https://www.birminghammail.co.uk/news/uk-news/prince-philip-dead-what-happens-13935420 zouden zij het dan al weten? Echt naar dit artikel als het zo is.

Ik gok erop dat ze aankondigen dat Philip zich helemaal gaat terugtrekken en helemaal geen verplichtingen meer gaat vervullen

Het is bijna 2u, dan ga ik eens de dailymail refreshen

Ik las dat er om 17:00 britse tijd een perbericht komt

Ja de een zegt 2 de ander 5, dus wachten we maar.
Tot nu nog niks te lezen

Eerlijk gezegd zou het me ook niks verbazen als het een hoax is.