Het Royals topic

Ah zo. Dat heb ik denk ik gemist. Ik herinner mij alleen de negatieve reacties tijdens de preek van die Amerikaanse bisschop–waar ik overigens op een gegeven moment zelf ook moeite mee had haha.

Naar mijn mening leek prins Harry ook verliefder dan Meghan. Maar dat kwam denk ik, omdat Meghan zich netjes wilde gedragen. Zoals men bij een royal wedding verwacht. Voornamelijk omdat zij veel kritiek heeft gehad (op haar verleden en kleding). Als actrice weet zij maar al te goed hoe zij zich heel verliefd had kunnen voordoen. Daarom denk ik dat deze houding een bewuste keuze was van haar.

Maar goed, dit is ook maar mijn interpretatie :wink:

2 likes

De schetsen van de jurken van Meghan! Vaak vind ik schetsen nog mooier dan de echte jurken, het heeft iets magisch of zo

18 likes

Wat ik alleen nog steeds zo bijzonder vind is:
“Ik kende Harry niet, ik kende het hele koningshuis niet!”

Okeeeee?

Maar goed, wel grappig dat ze daar zit en 22 jaar later…

8 likes

Hm ik sta ook op de foto met een of ander koninklijk gebouw in Stockholm, maar ik heb geen idee welke prinsen er in Zweden zijn hoor.

Maar het lijkt me wel sterk dat ze Harry niet kende. Al denk ik wel dat Harry in Amerika minder een ‘hype’ was dan hier in Europa.

1 like

Van Zweden ken ik idd alleen Victoria en Madeleine haha maar ok, ik snap je punt.
Maar het Engelse koningshuis is wel beroemder natuurlijk, vooral na de dood van Diana.
En ik denk wel dat je, als Meghan zijnde, op een feestje denkt dat er allemaal acteurs zijn en dan vraag je: “goh, wat doe jij, ben je acteur?” en dan blijkt dat hij een prins is.

Ik sta er dubbel in dus.

Maar ze zei toch niet dat ze hem niet kende, alleen dat ze niet zoveel over m wist? (Dacht ik, kan ik verkeerd onthouden hebben) Dat zou ik niet zo gek vinden, in Amerika zijn Europese koningshuizen volgens mij geen hot topic en ze is zelf bekend, dus denk dat ze ook niet per se de roddelbladen leest en daar wat over m kon horen…

Ja dit heb ik dus ook en dat stoort me ook. Vind haar daardoor veel minder oprecht overkomen. Vond haar ook helemaal niet verliefd overkomen oo die bruiloft, een beetje afstandelijk? Maargoed, dat kunnen ook de zenuwen zijn.

Vind het trouwens jammer dat de huwelijken van Harry & William worden vergeleken. William is kroonprins en dus veel meer gebonden aan de regels en tradities van de familie. Daardoor lijkt het al snel minder romantisch, terwijl het daar niet aan ligt. Harry keek bijv naar Meghan toen zij aan kwam lopen en zij hielden elkaars hand vast. Terwijl William &Kate dat misschien ook wel wilden, maar niet mochten

1 like

Ik snap eigenlijk echt niet waarom ik deze roddels zo boeiend vind, maar elke keer als ik zie dat er berichten in dit topic zijn weet ik niet hoe snel ik ze moet lezen haha. Ben ook echt benieuwd wanneer Meghan zwanger is, ik denk snel

2 likes

Ik denk ook snel, als het lukt. Ze wordt 37 in augustus.

Ben vooral geïnteresseerd in hoe iemand de keuze maakt voor een trouwjurk, is zo persoonlijk en zit vaak een heel verhaal achter. En nu kwam ik er ook achter dat zeker 3 Liechtensteinse prinsessen een soortgelijke jurk droegen. Meghans jurk leek itt tot die jurken soms niet goed te passen, maar dat het niet helemaal aansluitend was zou het een modernere feel geven. Die schetsen van hierboven zijn ook zo tof om te zien!

Prince_Carl_Philip_in_January_2014

Bij deze: Prins Carl-Philip van Zweden, jongste telg uit de familie

16 likes

Dankje, niet verkeerd!

Hij is al getrouwd met een glamourmodel/reality show celebrity. Die prinsen tegenwoordig :stuck_out_tongue:

1 like

26 likes

Wat een lieve foto’s! Leuk dat ze al openbaar gemaakt worden :slight_smile:

2 likes

Die zwart-wit foto is echt prachtig!

Super mooi die eerste foto!

Echt prachtige foto’s… zwijmel

Weet iemand waarom Williams uniform wel allemaal gouden touwen (weet ff niet hoe ik het moet noemen haha) had en Harry niet? Ik dacht dat het kwam door andere rangen en onderscheidingen, maar tijdens Williams bruiloft had Harry die dingen wel op zijn uniform.

1 like

Niet echt meer royal wedding, maar wat een vreselijke outfit. Jurk lijkt ook te groot, en die panty :scream:

7 likes