Het Royals topic

Ik ging eens tussen de comments lezen op de Dailymail, maar mensen denken ook dat er iets is voorgevallen en dat de RF daarom zo “sad” in de kerk zat.

Ik vond ook al dat Kate zich niet helemaal happy voelde en de Queen was ook niet zichzelf.

Wat zou er gebeurd zijn… De Britten zijn iig los nu.
Ook al die comments dat hij wel verliefd is en zij niet, ik lees de comments altijd graag. Van sommige denk ik echt wtf lul jij nou, maar bij andere denk ik toch; zit een kern van “herkenning/waarheid” in, want ik zag dat ook zo.

1 like

Oeh spannend, ik wil hier meer over weten. Even speuren

Ik dacht dat ook een paar keer, maar aan de andere kant: het is ook wel echt een ongemakkelijke situatie, trouwen terwijl de halve wereld meekijkt… ik kan me wel voorstellen dat ze misschien ook wel veel bezig was met dr zenuwen en wat ze allemaal wanneer moest doen (die handen die in dat stuk van dat gewaad van die priester moesten en wanneer ze dan moesten kussen op die trap), dat dat meer de overhand had dan dr verliefdheid?

Nouja, ik weet het niet… toen ze met dr moeder in die auto naar de kerk reed stelde ik me helemaal een peptalk van dr moeder voor: ‘Meghan, we zijn er bijna. Nog even dit circus door zien te komen en dan zijn we loaded forever!’

2 likes

Ik vond die moeder ook zo eenzaam daar zitten. Niemand die even haar hand kon vasthouden ofzo.

Zo een huwelijk is zo massaal en overdonderend, is denk ik niet eerlijk om dingen te gaan interpreteren. Iedereen weet dat ze onder een loep zitten. Ik vond dat koor met stand by me heel leuk. Echt Amerikaans en zo niet stijf haha, mss dat ze daarom wat ongemakkelijk zaten.

4 likes

Zou jij wat kunnen toelichten? Ik ben benieuwd wat jij ook zo zag als hen? Je hebt me iig heel nieuwsgierig gemaakt haha.

1 like

@Unicorn Nou vooral Kate viel me op! Was meer met het boekje bezig, maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.
En de Queen tsja, die zat ook een paar keer haar schouders op te halen.

En natuurlijk kunnen het de zenuwen en gemist
van haar vader bij Meghan zijn, maar ik vond overkomen van; joh, ik ben al eens getrouwd dus ik doe dit wel even.
Harry keek zo verliefd naar haar, maar voelde het vanuit haar kant niet.

Maar dit is vanuit mijn oogpunt/gedachten, ik ken ze persoonlijk niet.
En ik hoop ook dat ze nog lang en gelukkig leven.

Nogmaals dit is mijn mening, iedereen kijkt er anders naar. Wilt absoluut niet zeggen dat ik het een toneelstukje vind, echt totaal niet eigenlijk.
Verder vond ik het leuk om te kijken, was helemaal fan van het gospelkoor.

Ja dat had ik ook wel een beetje. Dat Harry heel gespannen en verliefd overkwam, maar bij haar voelde ik dat veel minder.

1 like

Deze kan eigenlijk echt niet maar moet er toch wel om lachen

20 likes

Haha ik vond haar er wel heel verliefd uit zien hoor! Sowieso zijn dit natuurlijk allemaal interpretaties, lijkt mij ook echt mega spannend om met zoveel (media)aandacht te moeten trouwen.

4 likes

Ja, deze vrouw had al roem en geld zonder Harry. Bovendien had ze een uitgesproken mening die ze nu minder zal kunnen verkondigen. Dat lijkt me heel moeilijk voor haar.

5 likes

Daily Mail is natuurlijk wel een rioolblad en de comments zijn vaak niet veel beter. Denk ook niet dat je aan gezichten op een huwelijk echt dingen kunt aflezen.

1 like

Ik blijf erbij dat als je een pakje aan doet in de kleur van MacDonalds mayonaise dat dit enkel opgevat kan worden als een protest.

14 likes

Ik vond haar ook gewoon verliefd en gelukkig overkomen! Kan me niet voorstellen dat ze trouwt vanwege rijkdom/roem… Maar wie weet ben ik te naief.

6 likes

Ik vind het nogal stom dat beide bruiloften worden vergeleken.

5 likes

Ze heeft nu wat betreft bekendheid en geld een enorme upgrade

Omdat het gewoon totaal andere bruiloften waren.

Ja maar ik vind dat je ze daarom juist niet kan vergelijken haha

1 like

Ik lees ook graag the daily mail. Stond een stukje over zijn ex Chelsy Davis. Zij heeft de relatie verbroken omdat ze niet zo een leven wilde. Chelsy is the one that got away, en Harry zou diep in z’n hart nog gevoelens voor haar hebben. Allemaal gespeculeer, maar ik smul ervan :see_no_evil::yum:

4 likes

Verder vond ik het allemaal wel leuk. Had wel het idee dat haar jurk iets te groot was, vooral bij haar schouders en armen. En ik vind Meghan altijd erg bewust van de camera’s. Heb het idee dat ze altijd acteert. Maar goed ze is actrice, dus misschien macht der gewoonte.

3 likes

11 likes