Kan wel alvast denk ik!
—
Mijn nieuwste aanwinst
Oh Gloriosum toch? Zo mooi!
Ja!
Wat vinden jullie? Ik deel mijn winkel met mijn kapster (yes, geknipt worden in een jungle) en zij kan geen vragen beantwoorden als ik er niet ben omdat ze het simpelweg niet weet. Dus ik heb beloofd daar iets op te verzinnen.
Prima!
Perfect! Dat zijn precies die dingen die ik me afvraag als ik een plant koop.
Precies wat je wil weten!
Edit: En natuurlijk super gaaf dat je gewoon je eigen winkel hebt nu, heel veel succes!
Je onderscheid jezelf hier ook mee. Ik mis dit best wel bij andere merken.
Ja, fijn! Je komt ook vaak plantjes tegen waar het écht niet op staat wat ze precies zijn (looking at you mini’s bij dille&kamille) dus wat wil je nog meer?
Ik was laatst trots op het gat in het blad van m’n monstera, terwijl dat door een beestje kwam… Maar nu heeft ie wel een echt gat
Yesss mooi gat inderdaad!!!
Weet iemand wat dit voor plant is? Het is geen alocacia/olifantsoor wat ik zo kon zien, maar er zat dus geen plaatje bij. Hij heeft wel spontaan besloten een kleintje te produceren afgelopen 2 dagen terwijl ik hem net een week heb.
Ik denk een alocasia!
Oh toch wel? Omdat er zo’n uitlopende spriet aan het blad zit.
Ben in elk geval heel blij met hem, hij koste ook echt maar 2 euro bij een tuincentrum in Duitsland dus score!
Deze plant is helemaal naar 1 kant gegroeid/vergroeid. Waarschijnlijk omdat de achterkant te weinig licht krijgt?
Het is een alocasia stingray! Een van m’n favoriete planten
Misschien zou je er nog bij kunnen zetten bij licht, hoeveel licht, in een zelfde schaal als de moeilijkheidsgraad?
Alhoewel misschien loop je dan het risico dat mensen met ‘weinig’ denken ‘geen’
Leuk! Je hebt ook een webshop toch? Dan zou je er ook nog een QR code op kunnen zetten met een linkje naar de webshoppagina van die plant. Dan kun je daar eventueel nog meer informatie kwijt en weten de mensen ook gelijk dat je ook een webshop hebt.
Mijn moeder heeft al jaren haar winkel in een shop-in-shop en het belangrijkste is inderdaad dat je alles goed prijst en er ook uitleg is waar nodig. Uiteindelijk leren je collega winkeliers jouw producten wel kennen, maar bij nieuwe producten is het onwijs fijn als de klanten zo zelf gelijk wat informatie kunnen vinden.
Oh thanks! Dat is een vet goed idee. Per plant is een beetje veel werk maar linken via QR naar die webshop kan sowieso.