Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

@Vic

Ook enquêtes of kortingscodes waar het desbetreffende forumlid zelf korting, geld of andere zaken voor ontvangt, zijn niet toegestaan.

UTR10 is kortingscode voor Utrecht

WM7U9LG2UX

Kortingscode voor €20,- bij Z.alando

5 likes

Suuuuuper bedankt! :heart_eyes: Eindelijk de leren laarsjes besteld die ik al heel lang wilde, maar die net wat te duur waren!

1 like

Hoezo is dit bericht hierboven gerapporteerd? Ik krijg er zelf geen geld of korting voor

Je bericht is verwijderd omdat het meestal wel zo is bij Hello Fresh dat diegene die codes uitdeelt iets daarvoor terug krijgt. Omdat wij ook niet kunnen ruiken wanneer dit een keertje niet zo is, trekken we één lijn in die HF kortingscodes.

Ah oke jammer

Zeker alleen voor nieuwe klanten hè?

Heeft iemand toevallig nog een code voor zalando? :blush:

Ik heb een kortingscode bij Toptaarten.nl van 5€, als iemand die wil, stuur me een pm!

Hhoiii, heeft iemand toevallig nog een kortingscode van AboutYou?

hmm bedacht net dat via pb misschien handiger is dus stuur je een pb :wink:

Mocht iemand anders nog interesse hebben heb ik er ook nog 2 voor 15% korting.

15% korting op designermerken bij Zalando met DELUXE15. Alleen niet afgeprijsde dingen zo te lezen.

1 like

Helaas @grace dat soort affiliate links zijn niet toegestaan. Ik heb je bericht verwijderd.

Oei daar gaat mijn carrière als influencer!

Is hier heel toevallig iemand met een HF kortingscode? Ik wil het toch eens proberen. Ben dan wel alleen, maar ik kan prima twee dagen hetzelfde eten en ik ben dan veel goedkoper uit dan nu steeds thuisbezorgd bestellen :sweat_smile:

Je kan me even een DM sturen!

Niet echt een kortingscode maar mocht iemand nog wat bij Douglas gaan bestellen krijg je met de code CCV-G8DF-GGK4-2Y2M een gratis beautysetje van Clinique of Estee Lauder cadeau. Wel alleen in de app en geldig tot 15 april :slightly_smiling_face:

1 like

Heb je deze kortingscode toevallig nog? :innocent:

Ik stuur een pb!

1 like