Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Kortingscode van Hello Fresh, ontvangen bij een bestelling bij AboutYou haha. Maak er zelf toch geen gebruik van :slight_smile:

Ik heb een kortingscode van zalando die ik al gebruikt heb, maar ze blijven me maar mailen dat ik dat nog niet gedaan heb. Wil iemand de code proberen? Is voor 20%

Ja, ik heb wel interesse!

1 like

Ik heb nog twee codes voor 15% korting bij About You tot en met morgen. Bij besteding van minimaal 75 euro
Iemand interesse?

Op Groupon staan waardebonnen voor de Hunkemöller met fikse korting (alleen geldig in winkels). Daarnaast nog een klein beetje extra korting met de code mystery30!

afbeelding

http://www.groupon.nl/deals/hunkemoller-waardebon-25-50-75-100-1

4 likes

Weet even niet zo goed waar ik dit moet vragen maar weet iemand wanneer ik korting op jeans kan verwachten bij Monki? Ze hebben regelmatig acties toch of is er pas nog eentje geweest?

1 like

Ik heb zojuist een mailtje gekregen met daarin 20% korting op je hele bestelling met kortingscode 20YES.

Ha perfect, super bedankt!

1 like

Heeft iemand toevallig een kortingscode voor the little green bag? :slight_smile:

Ik heb nog een verjaardagscode van 10 euro, maar dat is alleen vanaf 50. Heb je daar wat aan?

1 like

Ah super lief! Ik kwam er achter dat ik een kortingscode kon halen met ING rentepunten (van mijn vriend :wink:) dus heb dat gedaan, dus heb al besteld. Dankjewel alsnog!

1 like

Kortingscode 20% van about you voor de liefhebber

1 like

In veel prenatal dozen (zwanger en baby dozen bijv, en bij 75€ besteding) zit een Babboe kortingscode… iemand die toevallig liggen :sunglasses:?

Heeft iemand nog een kortingscode van zalando? Heb sneakers gezien voor 140,-

1 like

Heeft er iemand iets aan 5 euro korting bij Yoursurprise? De code is nog maar drie dagen geldig en ik ga hem niet gebruiken.

Iemand toevallig 4 spaarkaarten van de AH Efteling actie over? Willen met de hele familie gaan maar komen wat spaarkaarten te kort

1 like

Ik heb er twee voor je en nog drie losse zegels. Zal je even appen!

1 like

Mocht je hier niet genoeg aan hebben, dan heb ik nog! (en ook nog genoeg voor iemand anders denk ik, dus mocht iemand ook willen, let me know)

1 like

Ik heb 3 volle kaarten, wel digitaal. Je mag me wel een spaarverzoek DM-en als je de app ook gebruikt!

1 like

Ja!