Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Hoeveel wil je er? Wil je me in pb even zo’n verzoek zetten om zegels over te schrijven?

Weet iemand een promotiecode van albelli? Meer dan de (gebruikelijke) 20 procent? Gaat om een fotoboek.

Ik plak even:

Promotiecode: SALE21NL (Voor al onze producten)

Promotiecode: XL21NL (Voor XL fotoboeken)

Geldig t/m [06/01/2021]

Hoop trouwens dat dit mag!

1 like

Hier hebben we speciaal een topic voor. Je bericht is verplaatst.

2 likes

Heeft er iemand een bikester kortingscode over? Ik had er laatst een maar net op de datum voordat ik een fiets wilde kopen was deze verlopen… :disappointed:

Heeft iemand nog een zalando code over? Ik ben uit 2 broeken gescheurd :grimacing:

Heeft iemand heel toevallig een kortingscode van HelloFresh??

Ik heb die van 25 euro korting op 1 box voor je of 2x 40%, maar die kan alleen als je al lid bent!

Aha, ja ik wil dus voor het eerst een box bestellen, weet niet of het dan kan?

Kijk even bij wat willekeurige bloggers en influencers, dan vind je vast heel snel een kortingscode haha

1 like

Heb je toevallig ING als bank? Want dan kun je met de ING rentepunten winkel een kortingscode ‘kopen’.

1 like

Ahhh nee heb Rabobank, jammer

Oh, dit klinkt interessant. Zou je het willen delen? Ik probeerde laatst de code van Mascha Beutygloss, maar die deed het niet.

Ik heb er geen, maar kan wellicht bij andere acties voor je sparen in de toekomst? Is het voor kinderen vooral?

Heeft iemand nog een h&m kortingscode?

Iemand interesse hierin

Gewoon gratis bedoel ik natuurlijk want is max tot vandaag en ik maak er geen gebruik van

Heeft iemand wellicht een promo code voor Storytel :slight_smile: ?

Ik kan je wel uitnodigen voor 30 dagen gratis (of bedoel je iets anders?)

1 like

oo super chill, werkt dat ook als je al een abonnement hebt gehad? (Neem aan dat daar wel voorwaarden aanzitten?)

Ahh, ja geldt helaas alleen voor nieuwe abonnees

1 like