Iemand nog behoefte aan bestekzegels? (Jumbo) heb twee volle kaarten…
Ik ben ondertussen voorzien van genoeg kaarten!! Dankjewel allemaal
Ik heb voldoende kaarten maar nog niet genoeg mensen om mee naar de Efteling te gaan. Kan ik die ook ergens sparen?
Ik heb een abonnement dus hit me up als je wil gaan .
Een efteling abbo is echt goals! Leuk voorstel! Ben je als je niet zwanger bent een achtbanenafloper? Okee wie gaat er met ons mee naar de Efteling
Heeft iemand misschien Efteling zegels voor de Albert Heijn waar geen gebruik van word gemaakt?
Jahoor! Stuur maar even berichtje
Hahaha zeker! Nog even geduld en dan mag ik er weer in .
Ik mocht toen ook een jaar niet in de achtbanen door zwangerschap en dat vond ik zo erg
Ik zie net dat we 15 volle digitale spaarkaarten hebben, dus wij kunnen er ook nog wel wat kwijt!
Ik had maar 2 kaarten nodig en die zojuist gekregen dus ben voorzien! Toch bedankt!
Heeft iemand toevallig nog een code voor About You?
Kan ik iemand blij maken met een code voor 5 euro korting bij een bestelling vanaf 40 euro bij Douglas?
Ik heb er een voor 15%, minimum bestelwaarde is 75 euro heb je daar iets aan?
Dankjewel, maar ik ben inmiddels al voorzien!
Is er momenteel toevallig een kortingscode bij H&M?
Volgens mij doen ze tegenwoordig niet echt meer aan kortingscodes. Maar als je member bent, krijg je nu 10% korting.
Ik denk dat dat alleen voor nieuwe leden geldt? Of dat je er een bepaald aantal punten voor moet hebben gespaard? Ik zie die korting helaas niet in mijn account, jammer.
Hm, ik heb dit account al jaren. Hij staat tussen de vouchers maar niet afhankelijk van punten verder. Raar.
Ik heb ook al best lang een account maar die kortings codes zijn weg idd.