Het niet zo lekker in je vel-topic

Ik heb het gehaald.

2 likes

@Vloeistof Ah zo herkenbaar. Zo.’n rotgevoel als je het gevoel hebt dat je wordt afgerekend om wie je bent. <3.

@Maurice @Dubio Ik heb het voor de tweede keer geprobeerd met een man en het is voor de tweede keer mislukt. Durf nu eigenlijk ook niet weer bij mn vrienden aan te kloppen. :sweat_smile:

Ja precies dat gevoel inderdaad. Alsof ik niet goed genoeg ben maarja ik probeer het los te laten. Ik heb het gehaald en ik ben er klaar mee. Maar ik vind het wel rot omdat ik juist het idee had dat ik heel erg gegroeid ben en nu weer even terug gegooid wordt door iemand die ik niet eens ken of dichtbij mij staat.

En wat vervelend dat jij je zo alleen voelt. Maar ik denk dat het wel zal helpen om het met vriendinnen erover te hebben. Ze begrijpen het misschien niet maar als het goede vriendinnen zijn zullen ze je wel steunen.

2 likes

Oh wat vervelend, liefdeverdriet of afwijzing is altijd erg kut. Maar het wordt echt elke dag beter, en je kunt best bij je vrienden aankloppen, daar zijn ze vrienden voor.

1 like

Gefeliciteerd dat je het gehaald hebt. Ik heb ook een lange tijd moeite gehad met mijn introvert zijn, tot ik een vriendin sprak die erg extravert is. Zij had ook haar onzekerheden doordat ze zoveel geeft in een gezelschap en altijd aan staat. Daardoor heb ik geleerd dat onzekerheid niets te maken heeft met introvert of extravert zijn, maar het is normaal om nerveus te zijn voor een toets/gesprek.

2 likes

In het verleden heb ik hier een aantal keer over gepost.
Ik heb goed nieuws wat dan weer misschien niet helemaal past in dit topic maar ik wil het kwijt.
ER KOMT EEN RECHTZAAK. na meer dan 1 jaar wachten hebben ze de zaak bekeken.

19 likes

Ik ben niet blij met mezelf. Vooral hoe ik denk over dingen en hoe zwart-wit ik denk. Ik lig dan heel de nacht te malen over wat voor kut persoon ik eigenlijk ben. Voor mijn gevoel mag ik niet klagen, ik heb een dak boven mn hoofd, kan boodschappen doen, er word voor me gezorgd etc. Maar toch kan ik niet blij zijn (?) en dan word ik weer boos op mezelf want het is een first world probleem, wtf zeik ik nou?
Ik zou gewoon graag iets gevoeliger willen doen, en dat probeer ik al met mijn psycholoog. Ik merk gewoon omdat ik er niet geweest ben door de operaties ik me slechter voel. Ik kan mezelf soms wel oprapen maar de andere keer niet, vooral in de nachten…
Dit bericht heeft echt geen samenhang, wilde het gewoon kwijt.

2 likes

Ik ga inmiddels echt een beetje aan Corona onder door. Elke keer die angst dat ik of m’n vriend m’n familie besmet, zodra er ook maar een snotneus is ben ik al in paniek. Beheerst echt m’n leven die angst dat er wat met m’n ouders gebeurt door mijn/onze schuld

1 like

Digitale knuffel, het is niet gek dat je dit voelt… Corona is ook eng en naar!

1 like