Het legpuzzel-topic

Hoeveel hebben jullie er?
Ik heb er ook echt eng veel, al verkoop ik ze wel door als ik ze eenmaal gemaakt heb maar voorlopig ben ik met deze voorraad nog wel even zoet haha

1 like

Wij hebben er 50 geloof (zou meer kunnen zijn moet weer even een goede lijst maken…) en dan enkel 1000 jvh. Heb ook nog wat losse andere puzzels :speak_no_evil:
Wij kopen ze wel bijna allemaal tweedehands of krijgen ze voor verjaardagen oid.
Hadden 1x een hele goede deal met een leuk vrouwtje die puzzels waren echt ontzettend mooi ook. Vind het ook altijd leuk om op rommelmarkten te kopen, met Koningsdag kocht ik er 1, ik snap nog steeds niet hoe je zoveel stukjes kan kwijt raken :laughing: maar goed zijn meestal altijd wel compleet.

1 like

Iemand een tip voor een (goedkope) puzzelmat? Vind 14eu toch wel wat prijzig… en werkt het wel goed?

Ik heb gewoon een plaatje hout, je kan hem erna makkelijk onder de bank of bed oid leggen. Met matten brak het toch altijd bij mij…

Ik had er eentje gekocht voor heel weinig geld op Koningsdag, dus je zou het kunnen proberen op een rommelmarkt. Maar ik vond het zelf heel onhandig want mijn puzzel viel elke keer uit elkaar als ik het gebruikte. Tegenwoordig gebruik ik zo’n groot foambord, dat kun je makkelijk opbergen.

Op rommelmarkten kun je ook voor heel weinig geld puzzels kopen overigens, zo kom ik aan bijna al mijn puzzels (0,50 euro bijv, en als ik 'm heb gemaakt geef ik 'm weer weg aan een ander).

1 like

Zojuist deze puzzel gelegd: het nationaal kampioenschap puzzelen.
Uit de kringloop winkel, nog helemaal in het plastic! Volgens de verkoopster was ie gebracht door een oude vrouw die te kippig was geworden

8 likes

afbeelding
Af! Ik vind die puzzels van 1000 stuks echt het leukste om te doen. Een inspanning maar je zit er geen dagen aan.

8 likes

Deze net af. Mijn eerste puzzel sinds mijn kindertijd haha. Nu al zin om de volgende te kopen.

10 likes

Die is zo mooi. Waar heb je deze gekocht?

Action! :clap:

1 like

Oh neee, ik had deze zo ver af maar mijn kat heeft hem vandaag van de tafel gegooid :cry:

Uurtje of 8 denk ik, met z’n tweeën.

Oooh wat kut!

En weer af. Ik ga denk nu aan een wasgij beginnen die kerstig is, maar die zijn altijd veel moeilijker haha.

Iemand ook geïnteresseerd in overkopen? Heb er nu gister ook wat op marktplaats gezet namelijk.

1 like

Ik heb wel interesse! Heb je een linkje?

Hoop dat de afbeeldingen het doen. Heb echt asociaal veel puzzels voor in de kerstvakantie. En tweede kerstdag staat er lekker niks gepland, dus dat wordt puzzelen!

2 likes

Waar heb je die bakjes gekocht?:slightly_smiling_face: lijkt me superhandig!

Wat maakt de Wasgij-puzzels eigenlijk zo bijzonder? Benieuwd of ik dat ook leuk vind. Heb net te laat dit topic gelezen, had net een puzzelmat gekocht😕

Ik vind het leuk dat je niet precies weet wat voor een afbeelding het gaat worden. Er zit daardoor ook een extra moeilijkheidsgraad aan.
Je hebt wel verschillende soorten wasgij puzzels. Ik heb volgens mij alleen degenen waarop je de “toekomst” moet maken. Dus de toekomst van het plaatje dat je ziet

1 like

O superleuk, dat is wat voor mij!