Het legpuzzel-topic

Ik wil eigenlijk gaan puzzelen, maar ons huis is klein dus ik heb geen plek om een puzzel dagenlang te laten liggen. Hebben jullie tips voor leuke puzzels van maximaal 500 stukjes oid die je in een avond kan maken?

Bij de Blokker zijn vanaf morgen puzzels met 25% korting. Weet niet of wasgij hier ook bij zit. Jan van Haasteren in ieder geval wel

1 like

Ik heb de ander in de doos eindelijk af dus kan nu ook met deze beginnen, yas!

Mā€™n vriend maakt wel eens puzzels van 500 stukjes omdat ie weinig geduld heeft. Ik hielp 'm nu even op gang maar merk ook echt dat het een stuk makkelijker en sneller is om te maken! Ook wel eens fijn voor de afwisseling haha

1 like

Die heb ik geloof ik van bol . Com zijn erg handig. Je kan ze ook vol opstapelen en terug in de doos doen :blush:

Wasgij is lastig omdat je dus niet weet wat je maakt. Maakt het wel leuk want je kijkt meer naar de puzzel zelf dan het voorbeeld

O bedankt voor de tip!

OkešŸ™‚

Oja, al houd ik het voorbeeld er sowieso nooit bij. Ga bij de Blokker kijken of deze ook met korting zijn

1 like

Ik zag laatst bij de Kruidvat ook wasgij puzzels liggen! Niet meegenomen want leek mij te moeilijk haha

Ooo top, ga ik daar ook kijken, dankjewel!

Ik heb door dit topic helemaal zin gekregen om te puzzelen. Ben direct langs mijn ouders gereden om puzzels mee te nemen. Denk dat ik er vanavond direct aan begin.

Ik heb wel het gevoel dat ik de enige ben die lang doet over 1000 stukjes als ik het hier zo lees. Daar ben ik wel meer dan een paar uur zoet mee. Mijn vriend en ik hebben er laatst een samen gemaakt en deden er behoorlijk lang over. Deze was het:

3 likes

Ik doe er ook erg lang over hoor. Ik vind het ook fijn om er bijvoorbeeld een serie of tv-programma bij te kijken, dus dan duurt het al helemaal lang haha.

_
Heb vandaag een Thatā€™s Life puzzel bij Kruidvat gekocht voor ā‚¬4. Nog een weekje werken en dan ga ik er in de kerstvakantie lekker mee bezig :blush:

Ik denk dat ik deze binnenkort ga kopen :innocent:

21 likes

Leuk! Ik ben nu met deze bezig :smiley:

Ik heb laatst deze gemaakt! Vond hem ook erg leuk, het stuk van de Nachtwacht was het lastigste. Ik doe er wel mega lang over trouwens haha.

1 like

Sla je slag bij Blokker zou ik zeggen :smirk: vooral leuk nu rond de feestdagenā€¦

5 likes

Bol.com heeft 30 procent korting op puzzels :grin:

OkƩ jongens ik heb Swan cottage opgegeven :frowning: Had alle stukjes gesorteerd en had de randen en een deel van het meer al gedaan, maar ik vond alles verder zo erg op elkaar lijken dat ik geen zin meer had.

Iemand tips voor puzzels die wat makkelijker zijn/minder dezelfde soort stukjes hebben? Meer zoals die van Disney bijvoorbeeld? Jan van Haasteren trekt me niet echt.

Wat zijn nou goede oplossingen voor het opbergen van de puzzel waar je mee bezig bent? Ik heb nu een plaat maar die is zo lomp en krijg ik niet goed naar boven om onder het bed te schuiven, want ergens anders past hij niet.

Van Jan van Haasteren heb je een handige puzzelmap waarin je hem samen vouwt ook heb je 2 platen waar je je losse stukjes op kan neerleggen/sorteren. Misschien dat wat voor je?
Rol zou ik niet snel doenā€¦

1 like

https://www.bol.com/nl/p/portapuzzle-standaard-voor-puzzels-tot-1500-stukjes/1004004005993728/

Ik had hem destijds wel voor ā€˜maarā€™ 30 euro via Amazon, maar daar is hij momenteel ook 45. :sweat_smile:

2 likes

Wat @DrWrenKingston zegt. Ik heb het gekocht onder de naam Portapuzzel, het is echt zo handig. Heb dat hier al meerdere keren gezegd, jammer genoeg word ik niet gesponsord :joy:

2 likes