Het legpuzzel-topic

Ben vandaag begonnen aan mijn hockey-Jan van Haasteren puzzel! Elke keer weer lekker als je eenmaal gestart bent.

6 likes

Show je het eindresultaat? Vind het echt een creatieve oplossing!

3000 stukjes…

17 likes

Ik had al 3 puzzels gekocht voor onder de kerstboom, 1 om te geven aan mijn ouders, 1 voor mijzelf en 1 voor kerstavond te maken. En toch nog even 4 nieuwe puzzel’s erbij gekocht. :see_no_evil: Nu nog tijd vinden om ze te maken.

Zijn allemaal van Galison via amazon…

Kwam er op door de volgende video en weet al welke advent ik volgend jaar met vriendinnen ga doen!

12 likes

Ik ben aan deze puzzel begonnen.

10 likes

:orange_heart:

17 likes

Kleine kans, maar heeft iemand toevallig deze puzzel van Ravensburger nog liggen (en wil hem verkopen)?

Mijn moeder was bijna klaar met deze puzzel en toen gooide ze er per ongeluk een glas drinken overheen. Ze baalt flink, omdat ze hem graag wilde lijmen en inlijsten.

EDIT: Poging om hem te redden :sweat_smile: Al een heel stuk beter gelukkig.

3 likes

Ik heb deze puzzel met Sinterklaas gekregen, vind hem zo leuk!! En de kleuren zijn ook zo mooi. Ben benieuwd hoe lang ik er over ga doen :sweat_smile:

afbeelding

19 likes

Geweldig!

1 like

Oef, succes haha. Hij is wel heel leuk!

1 like

Ja het wordt een pittige denk ik haha, maar dan ben ik iig even zoet! :sweat_smile:

1 like

Kruidvat heeft 20% korting! Het is dat ik al een jaar ofzo geen puzzel meer heb aangeraakt, anders had ik er een paar gehaald want zie er best wat leuke tussenzitten!
https://www.kruidvat.nl/a/3061731/puzzels-en-spellen

1 like

Vorige maand heb ik wat puzzels van @SoonSoonThings overgekocht, waaronder deze. Hij was echt niet makkelijk, zo veel donkere stukjes! Maar het eindresultaat mag er zijn, en ook wel leuk om eens een puzzel te maken die ik niet stukje na stukje na stukje in elkaar knal

15 likes

Heel leuk! Bij welke Amazon heb je ze gekocht?

De Nederlandse!

Ah ik zie het al. Het moet Galison zijn, vandaar dat ik niets kon vinden. :grimacing:

Oh! Typfoutje van mij! Zal het aanpassen…
Veel plezier met uitzoeken, ze zijn zo mooi!

1 like

Heb door jou weer nieuwe puzzels besteld. :see_no_evil:

11 likes

Oh die zijn ook prachtig! :heart: Oh ga eens daar kijken… :+1:

2 likes

Progressie 3000 stukjes! Hij is leuk

13 likes