Ik ben weer bezig met mijn inmiddels verzameling wasgij te maken, vond deze wel erg leuk. Het begin was wel erg moeilijk maar toen er een stuk lag kon ik zo doorgaan
Ik heb deze net afgemaakt! Gekregen nog voor m’n verjaardag. Ik vond hem heel leuk om te maken en kijk baby Yoda cute zijn
Heb deze net afgemaakt, dacht: ooo maar 500 stukjes, van nijntje, leuk om samen met m’n zoontje van 5 te maken. Nou echt, geen makkelijk puzzel was het
Laatst eindelijk deze mooie puzzel kunnen bemachtigen. Nu nog tijd vinden om hem te maken.
Die is zeker mooi!
Iemand nog tips voor een mooie kerstpuzzel?Geen Jan van Haasteren.
Misschien een van Thomas Kinkade?
Van Gibson!
Is iemand toevallig nog een leuke Black Friday aanbieding tegengekomen voor puzzels?
Weet iemand of de Falcon puzzels fijn zijn? Lijkt me leuk om zo’n kerstpuzzel te hebben.
Ik vind Falcon een fijn merk, een van mijn favoriete merken. De stukjes blijven heel i.p.v. achterkant die losgaat ofzo
Ooh die bovenste is heel tof! Love de vintage vibe.
Heeft iemand weleens een kwijt stukje nagemaakt? Ik probeer dit nu te doen.
Alleen is mijn lichtste kleur blauwe potlood te donker, het is een stukje lucht
Oh wow nee nog nooit zelf gedaan haha. Heb je het puzzel merk al gemaild? Soms kunnen ze stukjes nasturen of je krijgt een hele nieuwe puzzel. En als het een Jan van haasteren dan zou je zo’n groep kunnen mailen. Die groep verzorgt dagbesteding in de vorm van Jan van Haasteren puzzels maken, en die puzzels worden vervolgens gebruikt om incomplete puzzels compleet te maken
Wat leuk van die groep, was nog niet in me opgekomen om het merk te mailen, had aangenomen dat het hier kwijtgeraakt was, maar hij kán natuurlijk ook incompleet zijn geweest, je weet het niet. Maar ik heb er al een heel project van gemaakt, vorm geknipt, wit karton gezocht waar ik op ga kleuren, drie stukjes karton op elkaar gelijmd voor de juiste dikte,
het moet lukken!
Ohhh wat een toewijding!