M’n vriend kwam aan met een vervroegd kerstcadeau:
Hogelijk is de kwaliteit een beetje goed, want ja…King… maar ik vind vooral de rechter 3 puzzels heel leuk dus hier ga ik me wel mee vermaken denk ik
M’n vriend kwam aan met een vervroegd kerstcadeau:
Hogelijk is de kwaliteit een beetje goed, want ja…King… maar ik vind vooral de rechter 3 puzzels heel leuk dus hier ga ik me wel mee vermaken denk ik
Spoiler alert: de kwaliteit is bagger. Bij het voorbereiden van puzzel 1 werd ik al gek van hoe dun de stukjes waren, dus terug in het zakje gestopt en ik breng het wel naar de kringloop ofzo
Zonde zeg.
Wat een ellende is dit . Waar ben ik aan begonnen haha. Heb er nu 5uur puzzelen op zitten en dit is het resultaat . Heel lastig om nu verder te gaan…
Hier was ik vorig jaar al mee begonnen, maar eindelijk deze week afgemaakt. Ik vind de Thomas Kinkade puzzels zo ontzettend mooi, heb de volgende al klaar liggen
Ik puzzel nooit alleen, veel te saai haha. Nu gaan we in de kerstvakantie een nieuwe maken.
Oh wat is die leuk!!
Vorig weekend een ronde puzzel gemaakt. Voor Sinterklaas had ik een Hema koekjes puzzel gekregen maar tot nu toe schiet het echt niet op 🥲
Deze is zo leuk, soms zo frustrerend maar zooo mooi <3
Oh die ronde bloemen puzzel
Met al die lichtjes zeker? Ik vind 'm ook weer prachtig.
Ik zag trouwens in het boekje, dat erbij zat, dat ze er ook een van de Lion King hebben. Maar die ben ik online nog niet tegengekomen.
Ik weet niet of de site betrouwbaar is maar:
Mmm ja, rare site. Ik ga even kijken op Amazon
Ik heb op die site puzzels besteld en was gewoon prima! Snelle service en uit NL
Goed om te weten, dank je wel!
Ik maakte tot nu toe vooral puzzels van 500 en 1000 stukjes, maar wil nu eens grotere puzzels proberen. Alleen gebruik ik nu een Portapuzzle voor puzzels van maximum 1000 stukjes. Hoe doen jullie dat bij grotere puzzels?
Ik heb hier al meerdere puzzels besteld, niks mis mee.
En, ben je nog verder gekomen of heb je het opgegeven? Kan me dat laatste best voorstellen