Het legpuzzel-topic

Ja eentje van ravensburger, maar hij is al snel weer de doos ingegaan. Puzzel af en dan, geen stappen die je moet volgen of een idee waar je moet beginnen. Frustrend! Voelde allemaal niet logisch.

Wel laatst die van escape room the game, the secret of scientists, gespeeld en die was dan wel heel tof. Maar zat ook veel beter in elkaar qua stappen. Die raad ik wel aan.

1 like

Mijn favoriete puzzel(tje) weer eens gemaakt. Ik kan echt genieten van de figuurtjes zoals een bloem en vlinder :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Oh die is echt heel leuk! Jammer dat het niet zoveel stukjes zijn.

Na maanden deze puzzel eindelijk af. Had er steeds zo geen zin in want bij elk ‘onderdeel’ had je dat alle kleuren zo op elkaar leken. Soms dacht ik echt ‘hoe vaak heb ik dit stukje nu al wel niet op deze plek neer willen leggen’.

Het was maar een puzzel van 500 stukjes. :sweat_smile:

8 likes

Efteling-fans opgelet: Jan van Haasteren brengt puzzel uit van Sprookjesbos - LINDA.nl

Misschien een leuke tip voor de Jan van Haasteren fans

6 likes

Bij de kringloop voor 5 euro even wat leuke puzzels gescoord! 1 puzzel mist een stukje maar boeien

8 likes

Deze heb ik laatst gemaakt!

20 likes

1500 stukken. Ga even een paar maanden pauze nemen, wat een opgave was dit.

21 likes

Wow respect! Wel echt heel mooi!

1 like

Ik ben door verschillende stadia gegaan :crazy_face: maar hij is af!

24 likes

Ik wil ook weer eens een puzzel maken maar ik stel het steeds uit… en ik heb er genoeg

Eerste keer 2000 stukjes :grin:

17 likes

Wauw! Mooie kleuren!

1 like

Eindelijk nog eens gepuzzeld!

17 likes

Ik kwam deze tegen en kon hem niet laten liggen, Jan van Haasteren in samenwerking met Kruidvat. Laat de herfst maar komen😍

2 likes

Ohh wat een mooie deze!!

En ik kon deze niet laten liggen toen ik deze week in de efteling was :grin: normaal geen fan van JvH, maar als souvenir van de efteling wel leuk

11 likes

Ooooh heb hier zo over getwijfeld en het toch maar niet gedaan en nu denk ik… shit muk hebbun

Met al dat regenachtige weer vind ik het wel weer tijd voor een puzzel. En deze plaat geeft hopelijk een zomers gevoel. In 2000 stukjes, dat gaat volgens mij best lastig worden met dat zwembad vol mensen.
jan van haasteren zwembad

6 likes

Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen. Helemaal zin om in het najaar weer te gaan puzzelen.

17 likes