Vandaag eindelijk afgemaakt. Het was echt een leuke puzzel om te maken.
Hoe heb je de lucht aangepakt? Ik ben met een puzzel bezig uit die set van 5 die jij toevallig ook hebt haha, en de lucht is echt lastig
Oke ik zie dat ik dus al 10 januari met deze puzzel was begonnen. Hij ligt nog steeds maar half af in de kamer.
Pakte hem er 5 min geleden bij en ben nu alweer gefrustreerd MAAR DAT ROT DING MOET AF
Oh waar is deze van?! Wil 'm aan iemand cadeau doen!
Ik heb hem hier gekocht, is van Jumbo!
Ik had van een eigen illustratie een puzzel laten maken en cadeau gegeven aan mijn schoonouders die in quarantaine zitten en mijn schoonvader appt net dat hij af is!
Woww mooie illustratie gemaakt! En leuk quarantaine cadeau!
Ik had ooit ook een puzzel van een foto laten maken maar die was zo vreselijk moeilijk. Slecht kleurverschil in de puzzel, alles leek op elkaar, het was echt ‘puzzelen op stukjes of ze passen’ en niet op plaatje… Vreselijk!
Ik ben late to the party, maar sinds kort ook het puzzelen ontdekt! Nou deze 2 puzzels via marktplaats gekocht en gemaakt
Mijn had deze gekocht bij een supermarkt. Heel lief maar dit is de vreselijkste puzzel waar ik ooit aan begonnen ben. Gisteravond begonnen maar ik denk niet dat ik hem ga afmaken Alles lijkt elkaar (paar stukjes zijn ook kapot) en zelfs de rand heb ik nog niet kloppend…
Volgende week ben ik jarig en vandaag kwam er al iets binnen. Ze doen allemaal heel geheimzinnig, maar volgens mij zit er een puzzel in
Wat een mooie dit! Heb je een linkje toevallig?
Wereldwonder! Hij is eindelijk af!
Althans… er ontbreekt een stukje. Heb ik weer hoor. Maar iig blij dat dit klote ding af is. En nu rechtstreeks de prullenbak in
Omfg ik ben zo blind. Whahaha helemaal op de grond alles lopen speuren. Je bent mijn held
Hoe is de kwaliteit van de puzzel? Blijven de stukjes mooi?