Het legpuzzel-topic

Vandaag eindelijk afgemaakt. Het was echt een leuke puzzel om te maken.

20 likes

Hoe heb je de lucht aangepakt? Ik ben met een puzzel bezig uit die set van 5 die jij toevallig ook hebt haha, en de lucht is echt lastig

1 like

Deze was erg moeilijk, toch een tweetal weken over gedaan!

15 likes

Af!

19 likes

Oke ik zie dat ik dus al 10 januari met deze puzzel was begonnen. Hij ligt nog steeds maar half af in de kamer.
Pakte hem er 5 min geleden bij en ben nu alweer gefrustreerd MAAR DAT ROT DING MOET AF

1 like

Deze was zo leuk :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

27 likes

Oh waar is deze van?! Wil 'm aan iemand cadeau doen!

Ik heb hem hier gekocht, is van Jumbo!

1 like

Ik had van een eigen illustratie een puzzel laten maken en cadeau gegeven aan mijn schoonouders die in quarantaine zitten en mijn schoonvader appt net dat hij af is!

44 likes

Woww mooie illustratie gemaakt! En leuk quarantaine cadeau!

Ik had ooit ook een puzzel van een foto laten maken maar die was zo vreselijk moeilijk. Slecht kleurverschil in de puzzel, alles leek op elkaar, het was echt ‘puzzelen op stukjes of ze passen’ en niet op plaatje… Vreselijk!

1 like

Ik ben late to the party, maar sinds kort ook het puzzelen ontdekt! Nou deze 2 puzzels via marktplaats gekocht en gemaakt :blush:

15 likes

Vorige week een legpuzzel gehad voor valentijn
20210220_183549

(en een 3d puzzel van de sint jan

)

13 likes

Mijn had deze gekocht bij een supermarkt. Heel lief maar dit is de vreselijkste puzzel waar ik ooit aan begonnen ben. Gisteravond begonnen maar ik denk niet dat ik hem ga afmaken :sweat_smile: Alles lijkt elkaar (paar stukjes zijn ook kapot) en zelfs de rand heb ik nog niet kloppend…

1 like

Volgende week ben ik jarig en vandaag kwam er al iets binnen. Ze doen allemaal heel geheimzinnig, maar volgens mij zit er een puzzel in :grimacing:

2 likes

Weer een puzzel af :blush:
Deze was van Ravensburger, wat een verschil met de King puzzels!

10 likes

Wat een mooie dit! Heb je een linkje toevallig?

1 like

Wereldwonder! Hij is eindelijk af! :tada::tada::tada:
Althans… er ontbreekt een stukje. Heb ik weer hoor. Maar iig blij dat dit klote ding af is. En nu rechtstreeks de prullenbak in

5 likes

Omfg ik ben zo blind. Whahaha helemaal op de grond alles lopen speuren. Je bent mijn held :pray:t2:

9 likes

Ik heb ook de plantenpuzzel via de ING gekocht. Superleuk om te doen en mooie plaat.

8 likes

Hoe is de kwaliteit van de puzzel? Blijven de stukjes mooi?