Ik heb hem cadeau gekregen, volgens mij via bol maar daar zie ik het nu niet meer staan…!
Ik heb hem gevonden via Amazon
Met een nieuwe puzzel bezig maar ik kom echt niet vooruit Alles ziet groen of bruin en ik weet gewoon niet hoe te beginnen
Ja, ik vind van wel! Het is goede kwaliteit. En de kleuren zijn ook mooi en helder.
Ik kreeg net mail van Bol dat deze puzzel weer op voorraad is, ik heb hem inmiddels al maanden in huis haha. Misschien dat nog iemand deze zocht/leuk lijkt:
Heeft iemand toevallig tips over hoe je de lucht het beste kunt aanpakken? Gelukkig zitten er wat wolken in maar jeetje.
Wat ik meestal doe is de stukjes verdelen in tweetand, drietand en de ‘gewone’. Haha ik weet eigenlijk niet hoe je die stukjes noemt En dan een beetje gaan passen en later zie je sneller welk ‘tand’ er hoort te zitten
Vandaag heb ik deze puzzel gekregen, ben er heel blij mee Als je goed kijkt zie je de fee in de regenboog
Ooh ja dat kan natuurlijk ook nog, naast op kleur sorteren, dit voegt echt wat toe, thanks!
Wow idd, maar wel een hele mooie! Zijn het 1000 stukjes?
Ohh die had ik ook geprobeerd, maar weggegeven nadat ik er compleet gefrustreerd van raakte (was mijn eerste legpuzzel ooit). Heb nu net een Jan van Haasteren van 500 stukjes gemaakt en dat was echt top. Een lelijke puzzel, maar zo leuk om te maken.
Haha top dan ligt het niet aan mij, na de rand en rechtsboven wilde ik hem eigenlijk al terug in de doos gooien
Jan van Haasteren is leuk! Kruidvat heeft soms leuke aanbiedingen.
@Memento_mori nee 500 stuks gelukkig
Ohhh heb zo lang over deze gedaan
Dat scheelt gelukkig, anders was het wel een hele klus met al dat blauw
Hebben jullie deze al gezien?
Af is hij wel mooi haha
Bij zoveel nieuwe puzzels mis ik een stukje Ik stofzuig expres niet, puzzel alleen aan de tafel en laat de kat de kamer niet in dus aan mij ligt het niet maar toch stom. Nu ga ik beginnen aan een Jan van Haasteren
Hahahaha respect, ik heb die puzzel opgegeven
Snap het helemaal. Valt echt tegen voor 500 stukjes. Gefeliciteerd met je verjaardag
Haha ja echt he, hij lijkt te doen, maar al die stukjes lijken gewoon op elkaar. Echt knap dat je hem afgekregen hebt!
En thanks!