Het legpuzzel-topic

Samen met de 6-jarige een puzzel van 500 (xl) stukjes gemaakt. Hij leek me makkelijk maar 't was toch best lastig qua kleuren!

12 likes

Ik heb in het verkooptopic een aantal puzzels gezet die ik wil verkopen. Ook een puzzelmat en een puzzelstandaard!

Deze vond ik heel leuk!

9 likes

Ik dacht ik ken deze print ergens van, maar hij hangt dus aan mijn muur haha. Wel iets anders zie ik:

Samenvatting

2 likes

Actie bij Deen!

3 likes

Wow, dat is wel heel goedkoop. Jammer dat we hier geen Deen hebben.

Ja klopt! Ik vond hem ook pittig. Het witte vlak, dan dat groene, en dat zwarte wat allemaal op elkaar leek (haar haar, en die kat)
Helemaal omdat al die stukjes een unieke vorm hebben. Stond een tip om onderaan te beginnen geloof ik? Hoe ver ben je nu?

Ja nu weet ik ook eigenlijk niet meer waar dat precies stond hm🤔 moet eigenlijk ook weer eens puzzelen. Heb nog een puzzel laatst gehaald met van die gekke stukjes.
Hopelijk beleef je er desondanks wel een beetje plezier aan!

1 like

Haha ik heb echt 3x moeten kijken en vergelijken wat er nu anders was :rofl:

1 like

Ik heb afgelopen week 2 puzzels besteld bij bloompost. Via de ING rente punten waren ze maar 7 euro en dan nog 2,95 verzendkosten.

De groene is al bijna af, vind hem heel tof!

@greenie misschien ook iets voor jou?

18 likes

Ik puzzel nooit maar ik ben samen met mijn vriend (of ja ik vooral) een puzzel aan het maken van 2000 stukjes. Het gaat best aardig haha en ik vind het ook nog eens ontspannend. Niet verwacht, ik ben slecht in dingen afmaken maar nu moet ik doorzetten van mezelf haha

1 like

Heel leuk. Hoeveel stukjes?

Aah ja deze zijn super leuk! En ik heb ook nog allemaal ing punten staan dus ga ze direct bestellen :ok_hand:t3:

7 euro voor beiden totaal? Nice! Zijn mooi

@Pannenkoekenplant 1000 stukjes elk. Echt mega veel groen wel, laatste stukjes zijn pittig.

Ja ideaal met de ING punten @greenie ik gebruik die normaal ook nooit.

Nee per stuk @kleinmaargroot , maar dan nog valt het reuze mee voor heel wat puzzel plezier!

2 likes

Wooow dit duizelt me wel als legpuzzel noob haha :sweat_smile::sweat_smile: ben benieuwd hoe het me vergaat als hij binnen is

Op kleur en soort blad beginnen. :ok_hand:t2: Normaal hou ik niet snel de plaat als voorbeeld erbij maar bij deze heb ik dat toch echt moeten doen. Morgen is hij af denk ik, dan heb ik er een week over gedaan. :sweat_smile:

6 likes

Mooii! Die laatste lijkt ook me ook leuk om in te lijsten ofzo.

1 like

Ja klopt! Je krijgt ook een mooi a4 blad erbij met de afbeelding, ik wilde die gaan inlijsten… :ok_hand:t2:

1 like

Toch nog een beetje Griekenland gevoel :crazy_face:… vond hem trouwens heel verslavend!

Ready voor de volgende bestemming :grin:

20 likes