Leuk topic!
Heeft iemand nog tips voor niet al te dure en leuke puzzels van 500 stukjes?
Heeel stiekem vind ik 1000 niet zo heel leuk, kost me altijd even om in te komen…
Leuk topic!
Heeft iemand nog tips voor niet al te dure en leuke puzzels van 500 stukjes?
Heeel stiekem vind ik 1000 niet zo heel leuk, kost me altijd even om in te komen…
Die vind je vaak bij het Kruidvat voor 4 euro, de folder in de gaten houden dus!
Via deze website heb ik al een paar keer besteld
En voor 500 stukjes vind ik Falcon mooie puzzels hebben
Nieuwe puzzels zijn altijd duur misschien marktplaats in de buurt? Of misschien hier een oproep doen om te ruilen met iemand in de buurt. De echt goedkoopste zijn king van de kruidvat/action €3 per stuk maar die hebben ze alleen in 1000 stuks.
Het merk is Puzzelman en het is een soort museumeditie. Ik heb zelf geen idee waar hij vandaan komt want het was een kerstcadeau.
Dit is de doos:
Die verkoopt hij ook via z’n site volgens mij, ik heb er 2 mini puzzels van 210 stukjes van Bosch vandaan als cadeau voor m’n broer, ga ik toevallig vandaag geven!
Ben zelf bezig met een 3000 stukjes puzzel, dit weekend is die af, dan heb ik er twee weken over gedaan, valt me eigenlijk nog wel mee!
Deze was leuk! Godallejezus lang over gedaan wel, omdat ik er telkens geen zin in had. Was mijn puzzelmojo een beetje kwijt.
Waauuuwww deze is mooi!
Waaauw! Wel echt super mooi!
Bij de Kruidvat gehaald voor 3 euro, echt goeie kwaliteit deze keer. Was niet heel moeilijk overigens
Oeh ik ben benieuwd naar je puzzel van Frida Kahlo!
Mijn eerste puzzel ooit (als volwassene dan haha) afgemaakt. Mega mooie plaat maar kwaliteit was mwhah. Wie heeft aanraders voor een puzzel een beetje in deze vintage vibe? Hoeven niet perse planten te zijn
wow gaaf! Waar is deze van?
Van Ravensburger!