Het legpuzzel-topic

Wauw, zo mooi!

1 like

Deze gemaakt met mijn moeder tijdens kerst, helaas geen foto dat ie echt af is.

Nu door met deze:

11 likes

Wow, deze zijn echt supermooi.

Ik ben deze aan het maken, maar heb m even weggelegd omdat ik nog niet zo opschoot, hij is best lastig:

3 likes

Die puzzel wil ik ook nog graag een keer maken. Ik ben gek op puzzels met wolven :heart_eyes:

Oh deze is mooi :heart_eyes:
Maar lijkt mij inderdaad lastig met die achtergrond

Ik vind ‘m heel moeilijk!
Mocht je in noorden wonen, dan mag je hem van me overnemen als ik klaar ben :smiley:

1 like

Dat is echt super lief, alleen woon ik helaas niet in het noorden :slightly_frowning_face:

Vandaag een boekenkast van Colin Thompson afgemaakt, 1000 stukjes. Was echt een leuke puzzel

27 likes

Wow die is mooi!

1 like

Heel mooi

1 like

Even met daglicht kleuren

22 likes

2000 stukjes, ik vond het einde echt niet grappig, ben een op een gegeven moment maar gewoon alles gaan passen, kon echt niks meer “herkennen” zeg maar.

17 likes

Wat een drama. Ik merk bij deze puzzel pas echt hoe slecht ik eigenlijk hierin ben. Ipv even lekker puzzelen is het een en al frustratie

3 likes

oh man, deze lijkt mij ook echt de hel op aarde :frowning:

1 like

Heeee die heb ik ook, maar moet nog beginnen

Ik vond m leuk, als het je geruststelt :smiley:
Heb alles eerst gesorteerd en toen ging het prima. Beter dan de kerstpuzzels met vooral sneeuw. Die heb ik opgegeven.

1 like

Ja heb laatst ook zo een gemaakt die vond ik ook leuk, als ze idd maar verschillende kleursegmenten hebben en niet 50% blauw 50% wit

1 like

Er is dus hoop!

Heb inmiddels de toyshop + horse pub redelijk af en het rechter rood/wit doek. Morgen verder met het moeilijkste. Maar weet wel dat ik deze puzzel maar 1x ga maken, volgend jaar niet nog een keer :joy:

1 like

Dit weekend afgemaakt. Sommige stukken waren nog best lastig.

27 likes

Deze puzzel woensdag afgemaakt. Tuin der lusten van Jheronimus Bosch. Superleuke puzzel om te maken.

19 likes