Het legpuzzel-topic

Vandaag deze gemaakt: een that’s life supermarkt puzzel. Vind That’s life erg leuk, soort low budget jan van haasteren want maar 3 euro per puzzel

8 likes

Ik heb net 3 nieuwe disneypuzzels besteld :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

En deze is af!

10 likes

Voor de liefhebbers van jan van haasteren. Deen heeft ze voor 10 euro liggen.
In ieder geval die van de rollerdisco en de luchtballonen in 1000 stukjes en een aantal van 500 stukjes.
Mijn mams belde gister snel even op.
Luchtballonen krijgt mijn vriend voor kerst :slight_smile:

2 likes

Ik moest mijn puzzel snel afmaken, want ik heb de ruimte aan tafel nodig vanaf morgen. En ik mis een stukje 🤷

5 likes

Haha misschien wat gek. Maar ik heb een tijdje zitten zoeken waar het stukje dan mist. Maar kan hem niet vinden. Verder niet heel relevant. Vervelend wel!

1 like

Is er iemand die een wasgij of een jan van haasteren puzzel wil ruilen tegen mijn wasgij? :slight_smile:

Ik heb deze net afgerond, maar ik kan natuurlijk geen foto maken van het eindresultaat want dan verklap ik de puzzel al!:

1 like

Op de onderste punt van de boot (links onderin van de puzzel) zitten twee mannen op de rand. Daarboven ontbreekt het stukje. Rechts naast de rechtste hele legging.

Looooooooooooooove deze

Ja hij is echt leuk! Heb hem vorige week weer gemaakt, alleen niet afgemaakt. Die grijze delen aan de buitenkant zijn echt kut, je moet gewoon ieder puzzelstukje proberen op iedere plek. Zo irritant.

Ze hebben meerdere puzzels van Escher, deze lijkt me ook leuk:

image

1 like

Ja, die je nu laat zien vind ik ook mooi. Waarom heb je de puzzel van vorige week niet afgemaakt?

Omdat dat laatste stuk echt niet leuk meer is :stuck_out_tongue: Alleen maar grijze stukjes en allemaal hetzelfde. Niet te doen.

Maar Monkey, de voldoening die het geeft als hij eenmaal af is…

Heb m alweer opgeruimd haha. Ben wel verder gekomen dan de vorige keer. Dus de volgende keer maak ik hem misschien wel af.

Wat @Lula zegt. En anders wil ik me er wel aan wagen. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb deze puzzel gekregen van de Sint. Vandaag begonnen en de slagtanden zijn klaar, nu de rest nog…
Best moeilijk omdat de randen dus lastig te leggen zijn en de schaal soms moeilijk in te schatten.

2 likes

Die ziet er echt mega vet uit!

4 Kruidvatten langsgegaan om een Van Haasteren-puzzel te kopen zónder schaarsgeklede vrouw op de doos, maar niet gevonden. :cry:

Edit: ik bedoel dus zoiets. Er waren drie of vier soorten puzzels met zo’n Rooie Oortjes-dame. Vind ik dus echt helemaal niks. Ze staat niet eens op de puzzel zelf zie ik nu.

Door Bonnie’s vlog wil ik nu de Jigsaw Christmas is Coming-kalender.

Weer eentje af!

14 likes

Voor diegenen met zo’n portapuzzle (om je gemaakte puzzel in op te bergen), hebben jullie de standaard of de deluxe versie? Ik twijfel heel erg tussen deze twee. Voordeel van de standaard versie is dat die geschikt is voor puzzels tot 1500 stukjes.

Ik heb die tot 1500 stukjes, dus de standaardversie denk ik? Vind die ook al behoorlijk ‘luxe’ als in: de ondergrond is een beetje anti slip ofzo, werkt heel fijn eigenlijk! Ik heb die gekozen omwille van de 1500 stukjes, had hier enkele puzzels liggen die anders dus niet zouden passen :smiley:

1 like