Het legpuzzel-topic

Is er hier iemand die ervaring heeft met puzzels van Gibsons? Hoe is de kwaliteit?

Waarom heb ik nog niet gereageerd?:scream:

Vandaag is deze eindelijk af. Zijn twee puzzels en die van mij was binnen 6 uur af, maar mijn moeder deed 5 dagen over haar kant :neutral_face:
De volgende puzzel wordt een Sneeuwwitje puzzel

8 likes

Bijna 100 posts in een puzzeltopic. Wie had dat gedacht

image

14 likes

Helaas, we didn’t make it. Zevende geworden en alleen de eerste drie teams waren door. :sob:

1 like

Jammerrr! Welke puzzel moesten jullie maken?

De Speeltuin! Dus lekker veel mensen en weinig grote kleurvlakken waar je mee aan de slag kon haha. Maar de winnaar had hem in 5 kwartier af of zo volgens mij! Wij in ruim anderhalf uur.

2 likes

Zo. En nu direct de doos weer in :joy:

18 likes

Wow was die niet megamoeilijk?

Oh wat een goed idee! Ik heb net bij een concurrent van die webshop besteld want 20% korting ivm blackfriday.

1 like

Die heb ik ook. Elke jaar koop ik de nieuwe Disney kerst /oud en nieuw versie

Nou ik heb er dus 1 van de Action gekocht, 1000 stukjes, maar ik weet niet of dit iets voor mij is hoor. Heb er nu 2 keer een uur aan gezeten en heb nog niet eens de randen af. Is dit iets waar je beter in kan worden of mis ik inzicht?
Op zich is het niet erg als ik er lang over doe, maar ik ben erg ongeduldig en ik merk dat het me langzaamaan begint te irriteren haha

Ik denk altijd dat ik van een uitdaging houd maar al snel blijkt dat dat dus echt niet zo is :joy: Maar ja, moet toch af hĂš.

4 likes

Zo ging het bij mij in het begin ook. Ik merk bij mezelf wel dat ik er steeds sneller in werd. Misschien creëer je dan wel meer inzicht naarmate je er langer mee bezig bent?

1 like

Hahahaha😂

Bij bol.com is er vandaag op veel puzzels korting. De korting is niet geweldig, maar korting is altijd fijn als je bijvoorbeeld al een tijdje een bepaalde puzzel op het oog hebt. Ik houd me even in, want ik heb al genoeg andere aankopen op de planning staan.

Goed!
Weet niet wat ik er verder over moet zeggen
? Veel afbeeldingen van Gibsons hebben een uitgebreid tafereel met veel verschillende duidelijke kleuren en lijnen en de stukjes passen over het algemeen duidelijk maar op 1 manier. Daardoor vind ik de 1000-stukjes puzzels van Gibsons véél makkelijker dan andere 1000 stukjes-puzzels die ik heb geprobeerd (o.a. Jumbo Anton Pieck en King puzzels van de Action). Bijna te makkelijk. Misschien leuker om ze zonder voorbeeld erbij te maken :slight_smile:

1 like

Voortgang, het begint ergens op te lijken.

2 likes

Die is leuk!

Ik heb afgelopen weekend twee puzzels gekocht bij Boekenvoordeel, waren er twee voor €10,-. Vond de afbeeldingen niet super (beetje cartoonachtig) maar de kwaliteit is wel goed. Misschien een tip voor degenen die ook van zo’n stijltje houden!

Die heb ik even terug ook gemaakt, leuk!

Oeps,
Net deze twee besteld :joy:

6 likes